I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:mistä tikku,kuva ja lappu??muut kans ollu ja käytetty!
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:mistä jakari?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käytetty ruuvari, jakari, tikku, tuhkis ja kuva
Lappu jälellä, hiirisormi krampissa ja ei etene![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käytetty ruuvari, jakari, tikku, tuhkis ja kuva
mä oon samassa kohdassa.
Miksköhän toi tuhkis laitettiin tonne ja mikä on pikkuikkuna joka oli taulun takana..?
Pääsin myös kerran sen yhen ikkunan luo ja siellä kiilteli joku, mut en pääse enää..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Käytetty ruuvari, jakari, tikku, tuhkis ja kuva
mä oon samassa kohdassa.
Miksköhän toi tuhkis laitettiin tonne ja mikä on pikkuikkuna joka oli taulun takana..?
Pääsin myös kerran sen yhen ikkunan luo ja siellä kiilteli joku, mut en pääse enää..
MIäkään en pääse sinne enää![]()
Kun kattoo sydämen läpi toiseen huoneeseen, niin katonrajasta saa laatikon, jota klikkailemalla tulee avain
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:okei. mihin tuo tuhkis? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:okei. mihin tuo tuhkis? :headwall:
Sen sohvasta tulleen kuvan mukaiseen paikkaan. siihen lähelle ovea.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Mihin punanen avain?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain pallon, mutta mihis se laitettas
miks en pääse enää kurkkaa sitä ristinmuotosta ikkunaa, kun siellä välkky (ilmeisesti)peili,,
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sain pallon, mutta mihis se laitettas
miks en pääse enää kurkkaa sitä ristinmuotosta ikkunaa, kun siellä välkky (ilmeisesti)peili,,