N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
jos sulla on siinä se ammus paikallaan niin keskelle sitä isoa tiiliseinää vaan tuplaklikkaa ni avot
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
jos sulla on siinä se ammus paikallaan niin keskelle sitä isoa tiiliseinää vaan tuplaklikkaa ni avot
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
Siis mikä ammus? Mul on tollanen vihree pötikkä ja sit mul on pyssy. Puuttuuko mulla se sinko kokonaan? Mistä sen saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
Siis mikä ammus? Mul on tollanen vihree pötikkä ja sit mul on pyssy. Puuttuuko mulla se sinko kokonaan? Mistä sen saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
sen saa sitten kun on ratkaissut se "palapelin"
Alkuperäinen kirjoittaja mie tollo:Jaa se ammus oli se vihree putkilo..
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
Miten niitä palasia saa siirreltyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mä oon ampunu tiiliseinää, ikkunaa ja ovea mitän ei tapahdu
Miten niitä palasia saa siirreltyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:ne laitetaan siihen viereen niiden pallukoiden päälle. vastaavat numerot aina vierekkäin/päällekkäin/allekkain
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:ne laitetaan siihen viereen niiden pallukoiden päälle. vastaavat numerot aina vierekkäin/päällekkäin/allekkain
Kun ei mene jakeluun niin ei mene... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:ne laitetaan siihen viereen niiden pallukoiden päälle. vastaavat numerot aina vierekkäin/päällekkäin/allekkain
Kun ei mene jakeluun niin ei mene... :ashamed:
Onko sulla kaikki 9 korttia? Menet sinne verhon takana olevaan huoneeseen ja siihen ruskeen laatikon kylkeen niitä laittelet.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mut kun en saa niitä... mä oon varmaan tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mut kun en saa niitä... mä oon varmaan tyhmä
keskelle tuli muistaakseni se, missä oli kaikkein eniten samoja numeroita kortissa..
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:antakaa vihje siihen palapeliin mikä pala tulee vasemmalle ylös?