Alkuperäinen kirjoittaja suikale:no voi ei.. kaapillinen nenäliinapaketteja.. :kieh:
niinpä :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:no voi ei.. kaapillinen nenäliinapaketteja.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:ElinaJohanna mee kattoo kukkaa jonka kastelit..
seko se on siellä toisen ison oven takana..
Tutki sitä taulua jonka sait...Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Alkuperäinen kirjoittaja seko:Jee!
miten sen sai auki :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:löysin joo.. se on siel seinällä... mut en mä ymmärrä.. mä taidan käydä vähän hitaalla.. *taas vaihteeksi*
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:onko kukaan pelannu tätä www.arcade.fi/play/crimson-room.html
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:missä ne kolikot on? oon löytäny sohvasta, pakkauksesta ja miisäs se yks oli.. mut yks puuttuu..
Mistä tän vihjeen pitäis löytyä???Alkuperäinen kirjoittaja suikale:ElinaJohanna löysitkö sen i love box tissues vihjeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:Mistä tän vihjeen pitäis löytyä???Alkuperäinen kirjoittaja suikale:ElinaJohanna löysitkö sen i love box tissues vihjeen?
Laitoin kolikot ja väänsin vivusta, katsoin kukkaa ja lattialla oli avain sekä taulu, mutten mä mitään vihjettä missään seinällä nää :ashamed: