Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:oon siis löytäny tuolin ja kasetin, mistä noi muut löytyy ja miten noit tavaroita käytetää ja mihin?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä te olette vasaran löytäneet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mistä te olette vasaran löytäneet?![]()
seinällä on hylly jossa mappeja,sieltä
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Mistä kolmas kolmio siihen arkkuun???
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Missä se lattialuuku on?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Mistä kolmas kolmio siihen arkkuun???
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Mistä kolmas kolmio siihen arkkuun???
Peesi.
Hitto tätä palstaa, heittäny mut ulos, eikä pysty kirjautuun enää. muutenki tökkii
Harjan varrella takasta!!
Mul meni läpi
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Mistä kolmas kolmio siihen arkkuun???
Peesi.
Hitto tätä palstaa, heittäny mut ulos, eikä pysty kirjautuun enää. muutenki tökkii
Mul meni läpi
Olen saanu takasta,sängyn alta mutta en tiä sitä kolmatta
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Mistä kolmas kolmio siihen arkkuun???
Peesi.
Mul meni läpi
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiX:Mistä kolmas kolmio siihen arkkuun???
Peesi.
Mul meni läpi
Seinästä vasaralla. Näkyy valokuvassa himmee ympyrä.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Palsta on tosiaan sekaisin. Heittää koko ajan valkeaa sivua ja mun profiilini on kadonnut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Palsta on tosiaan sekaisin. Heittää koko ajan valkeaa sivua ja mun profiilini on kadonnut.![]()
Juu ja ei anna edellenkään mun kirjautua.
Lataus kestää älyttömän kauan..