mulla 3 päätäAlkuperäinen kirjoittaja mä:mulla kaikki popcornit, punainen avain,keppi,ruuvari, kaks eläimen päätä, kaks nuken osaa ja numero 6
kepillä jonka sai muistaakseni sen talon luontaAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:miten saan sen telkkarin takan olevan popcornin?
pitää olla se tikku, en muista kyllä mistä sen saiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:miten saan sen telkkarin takan olevan popcornin?
juu mä sain sen jo =)Alkuperäinen kirjoittaja juuri:pitää olla se tikku, en muista kyllä mistä sen saiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:miten saan sen telkkarin takan olevan popcornin?
sain yhden avaimen laatikoista, kokeilen toista. saitko sinä avaimen?Alkuperäinen kirjoittaja rilli:kolme päätä paikoillaan laatikostossa, nyt taas jumittaa..
saitko sieltä sohvan kulman takaa kun sen levyn ruuvas irtiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla 2 päätä..mistä kolmas
mä olen saanut siintä sen jo.. eikö telkkarista saa vihjeen mihin laatikkoon ne päät meneeAlkuperäinen kirjoittaja rilli:kolmas putoo siitä popparitaulusta.. enpäs sittenkään tiedä miten päät menee paikalleen.. hitsiläinen
jooAlkuperäinen kirjoittaja juuri:saitko sieltä sohvan kulman takaa kun sen levyn ruuvas irtiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:mulla 2 päätä..mistä kolmas