HUONEPELI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
http://www.gamershood.com/flashgames/6572

ja ykso haloween-peli lisää. ootteko jo pelanneet?

Pelattu vähän aikaa sit tänään..

voisko joku sitte antaa vinkkejä miten tää etenee?? mul on ylärivi täys tavaraa mutten saa niitä minneen

Mä en jaksanu loppuun asti pelata ni en osaa auttaa, sori. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
http://www.fasco-csc.com/works/crimson/crimson_e.php

Mä oon tätä pelannu josks kauan sit. en muistaakseni päässyt sillon läpi... Taidan luovuttaa ja lähtee nukkuun.. Öitä!! :)

Höh.
mä oon löytäny kaikki tavarat paitsi yhtä. varmaanki toinen sormus tms. pyöree pitäis löytää, et pääsis ton rasian sisälle..

Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Ylin oikea ja alin vasen puuttuu multa vielä. Kasettia, muistilappua ja cd-koteloa en oo käyttänyt, rasiassa 2 tavaraa ja se avain. Hieman jumissa :)

Sulta puuttuu sit paristo ja sormus. Heilutteles verhoa!
Paristo oli muistaakseni patjan ja seinän välissä tai sitten patjan ja päädyn välissä..

Verhosta en saanut mitään, ikkunalaudalta saanut jo, patjan ja päädyn välistä saanut eikä aikaise mitään patjan ja seinän välistä. Alkaa ideat loppua mitä kohtaa en ole naputellut jo. Paristoa mulla ei ole, eikä toista sormusta

Verhosta en saanut mitään, ikkunalaudalta saanut jo, patjan ja päädyn välistä saanut eikä aikaise mitään patjan ja seinän välistä. Alkaa ideat loppua mitä kohtaa en ole naputellut jo. Paristoa mulla ei ole, eikä toista sormusta

Kävin kattoos ja sinne piti mennä punasen seinän kohdalta, painat vasemmalta alhaalta (mut ei niin pitkältä, että kuva kääntyis pois)
vaikee selittää.
Sormus putoo lattialle, sinne pääsee kun painaa verhojen alta lattiaa.

Ootko käyny sivustolla, jossa koodipöytä?
Mä oon käyny ja saanu 2 eri numeroo: 6585 ja 3794, mut kumpikaan ei käy.. :/

Mikä numero sulla siellä on?

Minä taidan luovuttaa tämän pelin. Nyt tupakalle hermoja lepuuttamaan :D

Nii mäki, sekä luovutan, et meen tupakille :kieh: :headwall:

Mä jopa alennuin ettimään ohjeita netistä ja siellä sanottiin, et numero on 1994, mut eipä ollu sekään |O

Luin sitte eteenpäi ja siel joku sano, että alotti pelin uudelleen ja sit vasta koodi toimi..
Et tämmönen peli! En varmana alota