K
kaalis
Vieras
mitäs noille seeproille? sarvi on paikoillaan..tosin nyt se sarvikuono juoksee sinne lammikkoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:pitääkö se pallo laittaa ihan siihen norsun kärsää kiinni vai minne?
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:läpi.. mitä niille seeproille muka piti tehdä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:läpi.. mitä niille seeproille muka piti tehdä.![]()
Eiks niille tarvi tehä mitään?
Miten sit pääsee läpi :ashamed:
mun kaikki muut elukat on tehny jo temppunsa
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:läpi.. mitä niille seeproille muka piti tehdä.![]()
no mulla ei ole niille mitään 'tavaraa' enkä mielestäni tehnyt mitään, mutta läpi meni kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:läpi.. mitä niille seeproille muka piti tehdä.![]()
no mulla ei ole niille mitään 'tavaraa' enkä mielestäni tehnyt mitään, mutta läpi meni kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä ainakaa saa sitä porttia auki
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä ainakaa saa sitä porttia auki
Hei, kun niitä ruutuja rullaa eteenpäin, niin se seepra on ottanu aina askeleen kun siihen palaa!
mut en tie sit mitä merkitystä sillä on..
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ei onnistu..en pääs läpi
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja iipa::headwall: :headwall:
Ei mulle vaan tullut yhtään palloa mihinkään laatikkoon jumissa oon.... tänään ei kyllä ole mun ilta.
kato tarkalleen se järjestys siitä kalenterista! Esim ykkönen alkaa vasta muistaaksen toisesta laatikosta jne.
Joo tarpeeksi kun tuijotin niin huomasin ja sain sen sinisen pallon mutta en vaan pääse ulos ärsyttää... :headwall: :headwall:
Avain tippu lattialle
Alkuperäinen kirjoittaja pop:mistä apinalle banaani?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:ei onnistu..en pääs läpi
En kans, palaa pinna |O
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:en mä saa jalasta mitää...missä kohtaa oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:LÄPI
Mitä sä sillä kaarella teit?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:LÄPI
Mitä sä sillä kaarella teit?
En loppujen lopuksi tajun itekkää..klikkasin kaarella sitä liikkuvaa seepraa niin portti aukes?