HUONEPELI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne tähdet kyllä menee niihin laatikoihin ja sille pallollekin löysin paikan muta näköjään puuttuu sininen pallo..Onkos kellään tietoa mistä löytyisi.

Tähdet on nyt laatikoissa mutta mitään ei tapahtunut...

Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:

mitä tapahtu?
Mul ei tapahdu mitään, vaikka laitan ne mielestäni oikein.. :/

ylärivin yhteen laatikkoon tulee se sininen pallo kun tähdet on oikeissa laatikoissa

:headwall:
Katoin sit vaan sitä ekaa laatikkoa :headwall: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
tää on vähän outo.. en oikein hokaa mitä pitää tehdä :o

Pitää kerätä esineitä ja "aktivoida" niillä sit eläimii. Esim norsulle pitää antaa pallo, jonka sen täytyy saada koriin

joo, sain jo kalan kurjelle ja pallon koriin. nyt pitäisi saada sarvi sarvikuonolle, mutta on melko vaikea. mitä sillä narulla/lassolla?

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
:headwall: :headwall:
Ei mulle vaan tullut yhtään palloa mihinkään laatikkoon jumissa oon.... tänään ei kyllä ole mun ilta.

kato tarkalleen se järjestys siitä kalenterista! Esim ykkönen alkaa vasta muistaaksen toisesta laatikosta jne.

Joo tarpeeksi kun tuijotin niin huomasin ja sain sen sinisen pallon mutta en vaan pääse ulos ärsyttää... :headwall: :headwall:

Pitää kerätä esineitä ja "aktivoida" niillä sit eläimii. Esim norsulle pitää antaa pallo, jonka sen täytyy saada koriin

joo, sain jo kalan kurjelle ja pallon koriin. nyt pitäisi saada sarvi sarvikuonolle, mutta on melko vaikea. mitä sillä narulla/lassolla?

Missä sarvi?

narulla sen miehen pitää pyydystää alligaattori.

:headwall: :headwall:
Ei mulle vaan tullut yhtään palloa mihinkään laatikkoon jumissa oon.... tänään ei kyllä ole mun ilta.

kato tarkalleen se järjestys siitä kalenterista! Esim ykkönen alkaa vasta muistaaksen toisesta laatikosta jne.

Joo tarpeeksi kun tuijotin niin huomasin ja sain sen sinisen pallon mutta en vaan pääse ulos ärsyttää... :headwall: :headwall:

Avain tippu lattialle

Missä sarvi?

narulla sen miehen pitää pyydystää alligaattori.

sarvi taisi olla kurkilammikon reunalla. En tiedä tuliko se vasta sitten kun oli antanut sen kalan.