Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Paitsi etten löydä mitään2 jotain palasta ja lappusen oon löytäny..niin ja avaimen ja cd:n
mulla ei ole cd:tä. sain selvitettyä sen kassakaapin koodin. voin auttaa, jos tarvit apua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Paitsi etten löydä mitään2 jotain palasta ja lappusen oon löytäny..niin ja avaimen ja cd:n
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:auta kassakaapissaLiittyyks se jotenkin siihen lappuseen ja niihin seinän shakkinappuloihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Eli riveille vaan, ei pystylinjoille? Ei toimi aivot ei.....
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Heppa ja torni ei aukee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mukana taas
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mukana taas
minä pääsin jo laulamaan, mutta ei kelvannut
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Avain meni lattialuukkuun mut ei se aukee???
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mukana taas
minä pääsin jo laulamaan, mutta ei kelvannut
ei oo mullakaa vielä kelvannut..puuttuu toinen kolikko että saan sen energiajuoman annettuu sille laulajalle, toisen oon jo antan
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Taidan olla liian väsynt tähän olen löytänyt vain sen lapun roskista ja sain sen avaimen sieltä kassakaapista ja muuta en ole löytänyt vaikka kuinka klikkailllut.
Auttakaa tai pelaan tätä viel huomen aamulla silmät ristissä.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Taidan olla liian väsynt tähän olen löytänyt vain sen lapun roskista ja sain sen avaimen sieltä kassakaapista ja muuta en ole löytänyt vaikka kuinka klikkailllut.
Auttakaa tai pelaan tätä viel huomen aamulla silmät ristissä.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:mä luulen että se laulaja tarvii vielä sen toisen energiajuoman ennen ku laulu kelpaa