http://www.2keysgames.com/games/escape_orange_room.html
ellu 27.02.2008 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina: mistäs ootte paloja löytäny? Click to expand... 3 löytyny yöpöydän takana, kortsun takaa Lipaston laatikossa hieromasauvasta, ruuvi auki kynsi viilalla Sängystä peiton alta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina: mistäs ootte paloja löytäny? Click to expand... 3 löytyny yöpöydän takana, kortsun takaa Lipaston laatikossa hieromasauvasta, ruuvi auki kynsi viilalla Sängystä peiton alta.
Tumpelo 27.02.2008 #9 Mä en tajua näistä peleistä juur mittää: pitääkö kaikkea kerätä minkä saa mukaan, ja mihin niitä laitetaan? Mä sain kerättyä lähes koko alapalkin täyteen kaikkea, mutta mitäs sitten????
Mä en tajua näistä peleistä juur mittää: pitääkö kaikkea kerätä minkä saa mukaan, ja mihin niitä laitetaan? Mä sain kerättyä lähes koko alapalkin täyteen kaikkea, mutta mitäs sitten????
Tuhomiina 27.02.2008 #11 sit oli ainaki naulakossa roikkuvassa hameessa ja yhdessä palmun lehdessä. mutta mä en löydä sitä hieromasauvaa!
sit oli ainaki naulakossa roikkuvassa hameessa ja yhdessä palmun lehdessä. mutta mä en löydä sitä hieromasauvaa!
nedee 27.02.2008 #12 yks aukko pitää jäädä tyhjäksi niistä mihin kortit laitetaan sinne taulun taakse
Tuhomiina 27.02.2008 #16 saako sen kookospähkinän jotenki auki vai missä siinä on se pala? leivänpaahtimessa muuten oli yksi..
saako sen kookospähkinän jotenki auki vai missä siinä on se pala? leivänpaahtimessa muuten oli yksi..