*** HUONEPELI **** MUKAAN?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hulda
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hulda:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
haa, töllön ruudussa näkyy "värikoodi", sen mukaan ne numerot
mitä värikoodi kertoo? kaikki erivärejä ja numeroita on neljä erilaista?
numeroita on 6.Löytyy kengän kyljestä(se valkoinen)Sängyn alta vihreä numero(lankakerästä) kynttilän jalasta(keltainen)Seinästä(sängyn päältä)sininen numero, puuterista löytyy punainen numero, sitten lila numero löytyy kihartimesta.
mä sain kuusi numeroa, mutta kaksi kertaa 0 ja kaksi kertaa 2

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
haa, töllön ruudussa näkyy "värikoodi", sen mukaan ne numerot
mitä värikoodi kertoo? kaikki erivärejä ja numeroita on neljä erilaista?
numeroita on 6.Löytyy kengän kyljestä(se valkoinen)Sängyn alta vihreä numero(lankakerästä) kynttilän jalasta(keltainen)Seinästä(sängyn päältä)sininen numero, puuterista löytyy punainen numero, sitten lila numero löytyy kihartimesta.
mä sain kuusi numeroa, mutta kaksi kertaa 0 ja kaksi kertaa 2
sitten ne varmaan on oikeat numerot. kokeile laittaa ne värien mukaan.minulla myös 1:siä oli kaksi.

kun klikkaat sen vihreän takin, niin oikean käden puoleisessa hihassa olkapään alapuolella on pieni nystyrä/ruttu, kun klikkaat siihen niin se liikkuu alaspäin, klikkaile niin pitkään että se nystyrä tulee kokonaan alas ja sit tulee kortti näkyviin. =)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
kun klikkaat sen vihreän takin, niin oikean käden puoleisessa hihassa olkapään alapuolella on pieni nystyrä/ruttu, kun klikkaat siihen niin se liikkuu alaspäin, klikkaile niin pitkään että se nystyrä tulee kokonaan alas ja sit tulee kortti näkyviin. =)
Kiitos!Ihanaa,se löytyi!Kaikki kortit kasassa,nyt palapelin kasaamiseen!

Yhteistyössä