sytytä aulassa kynttilät, ota cd hyllystä ja etsi stereot.... matki pianolla...Alkuperäinen kirjoittaja Tillintallin:Miten sä sitä soitit? Löysin kyllä pianon.Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:soittelin tuossa fur eliseä
Taisin jo eksyäki siel..
Laita käytävällä olevaan kynttilään tuli. Siis sille väli käytävälle, joka on piano huoneen ja jonkun olohuoneen välissä. sitten löydät hyllystä cd-levynAlkuperäinen kirjoittaja Tillintallin:Mäkään en tajuu..
fur elisen alun kun soitat... tarvii vähän musiikkikorvaa... olisiko 5-6 nuottia alusta pitää painella... vain muutama kosketin pianossa toimiiAlkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Miten tolla pianolla sitten soitellaan, kun on kuunnellut sävelmän.
ei.... kun etsi koodioviAlkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Pitääkö tässä nyt poistua yläkerrasta?
oli ennen sitä aulaa, missä oli ne kynttilät ja cd...Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:En minä mitään koodi ovea löydä... :ashamed:
Mihin?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mitä tohon koodiks sit pitää laittaa? Mä en keksi..
mihin?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mitä tohon koodiks sit pitää laittaa? Mä en keksi..