Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon ihan jumissa...En saa ees dvd:stä kuvaa esiin...
Mul on avain,jota en saa käymään mihinkään,kamera,jossa kaapeli kiinni ja se sininen kirja ja keppi...
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä oon ihan jumissa...En saa ees dvd:stä kuvaa esiin...
Mul on avain,jota en saa käymään mihinkään,kamera,jossa kaapeli kiinni ja se sininen kirja ja keppi...
Mistä sä avaimen löysit ?
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:aika vaikee pelaa tota käden vääntöö...
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mä en saa tota kädenvääntöä !!!!! |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:mut miten sai kameran ja johdon kiinni siihe harmaaseen? jouduin alottaa alusta ja en saa enää..
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mä en saa tota kädenvääntöä !!!!! |O |O |O
Laita avain pöydän päällä seinäs olevaan avaimenreikään...
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:sain oikeen koodin siihen kameralaitteeseen..
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:Mä en saa tota kädenvääntöä !!!!! |O |O |O
Laita avain pöydän päällä seinäs olevaan avaimenreikään...
Joo siis silleen sain mutten voita sitä |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:sain äsken yli 7000 pistettä kuvista mut en saa punasta juomaa...