Huonepelaajia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peluri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peluri

Vieras
Apuja tartteisin tähän:
http://strawberrycafe.haru.gs/haru.html

ei aukee mulle "kassakaapin" koodit ja auaksematta on se lipas, johon kolminumeroinen koodi. Tulisko se jotenkin kellosta? En saa aika sopimaan.

Kyvyin vaikka sulta :) ja vinkkiä millä sen sait alas.... Oletko jo hokannut mikä merkitys niillä pöydän tuoleilla on?? Mulla ei ainakaan tapahdu mitään vaikka kuinka niitä klikkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaan:
Kyvyin vaikka sulta :) ja vinkkiä millä sen sait alas.... Oletko jo hokannut mikä merkitys niillä pöydän tuoleilla on?? Mulla ei ainakaan tapahdu mitään vaikka kuinka niitä klikkaa...

Sä tarttet kepin -sen saa koottua osista, jotka varmaan olet onnistunut löytämään? Tuoleihin on koodi - osa siinä w-kirjaimen kuvassa hyllyssä, mutta tarttet siihen vielä lisää. Lisää saat muistaakseni, kunhan saat ensin sen valkokankaan alas ja ratkaiset sen koodin.

Ootko rouva x edistynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:
Mie kokeilen kans...

Sain jo valkokankaan alas ja sen kaapin auki plus kirjat paikoilleen ja sillä koodilla toisen kaapin auki.

Hiphei! Kiva saada joku taitava mukaan :) Jos keksisit kassakaapin koodinkin tai tulisko se kolminumeroinen ensin? Mä junnaan samassa, kun ei raksuta mihin se nuoliympyrä viittaa...

Tuleeko niitä kirjoja vielä yksi?? Mä olen sitä numeroa yrittänyt saada aikaseksi, mutta ei millään aukea ne vaaleanpunaiset kaapit... Eikä ne baarijakkarat aukase mitään ovea vaikka kuinka laitan niitä valkokankaalta saatujen mallien mukaan....

Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:
Tuleeko niitä kirjoja vielä yksi?? Mä olen sitä numeroa yrittänyt saada aikaseksi, mutta ei millään aukea ne vaaleanpunaiset kaapit... Eikä ne baarijakkarat aukase mitään ovea vaikka kuinka laitan niitä valkokankaalta saatujen mallien mukaan....

4 kirjaa, yhden saat kun saat ne jakkarat oikein. Kokeile sitä koodin "nurinpäin"

Alkuperäinen kirjoittaja peluri:
Mie kokeilen kans...

Sain jo valkokankaan alas ja sen kaapin auki plus kirjat paikoilleen ja sillä koodilla toisen kaapin auki.

Hiphei! Kiva saada joku taitava mukaan :) Jos keksisit kassakaapin koodinkin tai tulisko se kolminumeroinen ensin? Mä junnaan samassa, kun ei raksuta mihin se nuoliympyrä viittaa...

Veikkaan, että kolminumeroinen tulee ensin. Mutta kun tuo pöytä/tuoli-hässäkkä pitäis saada ensin auki. Joku antoi vinkin, että se W-taulu antaa vinkin (tajusin itsekin), mutta että toinenkin vinkki jostain???

Joko sulla on siinä neliosaisessa häkkyrässä, missä on kultainen kampi, montakin kuvaa? Mulla kaks.

Mie kokeilen kans...

Veikkaan, että kolminumeroinen tulee ensin. Mutta kun tuo pöytä/tuoli-hässäkkä pitäis saada ensin auki. Joku antoi vinkin, että se W-taulu antaa vinkin (tajusin itsekin), mutta että toinenkin vinkki jostain???

Joko sulla on siinä neliosaisessa häkkyrässä, missä on kultainen kampi, montakin kuvaa? Mulla kaks.

2 kuvaa mullakin. Huomasitko ottaa sen vihjeen pöytään toisen kirjan takaa? ;)

Mie kokeilen kans...

2 kuvaa mullakin. Huomasitko ottaa sen vihjeen pöytään toisen kirjan takaa? ;)

Wow ;) *aukes sekin piilo*

Mie kokeilen kans...

Oisko nuoliympyrä kelloon viittava, takaperin tai jotain? Yritin jo vähän, mutta ei auennu ;)

sininen purkki käytetty. kattelepa siltä seinältä missä lokerikko ja lipas, että mihin se voisi värin puolesta sopia...

Kelloon minäkin oon sen nuoliympyrän ajatellut viittaavan ja kokeillut vaikka miten päin aikaa 807 ja 808 ja kokeilin lukea väärinpäinkin kelloa, mutten ole onnistunut.

Yhteistyössä