Alkuperäinen kirjoittaja meikä:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:huomasitteko että taulussa tuo x numero vaihtuu...
joo ja paidassa vaihtui myös numero. mistä nyt sit tietää mikä on oikee nro?
tuota en huomannu. neliö kuitenki pysyy samana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meikä:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:huomasitteko että taulussa tuo x numero vaihtuu...
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Mulla ei toimi se koodi telkkarin alle, vaikka kaikki kuviot löysinki.
Mihin kelloon voi muuttaa aikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Mulla ei toimi se koodi telkkarin alle, vaikka kaikki kuviot löysinki.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja meikä:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:huomasitteko että taulussa tuo x numero vaihtuu...
tuota en huomannu. neliö kuitenki pysyy samana
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mitä tuo ympyrä jossa on viiva tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Mulla ei toimi se koodi telkkarin alle, vaikka kaikki kuviot löysinki.
siinä on sivussa ne napit
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Siis AI siinä laatikon laskutoimituksessa? lukkoa
Oon kokeillu jo kymmentä koodia mutta joku mättää
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Mulla ei toimi se koodi telkkarin alle, vaikka kaikki kuviot löysinki.
siis tarkoitatko seinäkelloa? mie en pääse lähemmäks sitä
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Mulla ei toimi se koodi telkkarin alle, vaikka kaikki kuviot löysinki.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Läpi on
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Siis AI siinä laatikon laskutoimituksessa? lukkoa
Oon kokeillu jo kymmentä koodia mutta joku mättää
ympyrä plus lukko on kolmio?? häh??
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Mulla ei toimi se koodi telkkarin alle, vaikka kaikki kuviot löysinki.
juu kyllä sitä pitäs päässä lähemmäs ku naputtelee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksen saa sit maton numeroo valot pois ja katon mattoo