J
joku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja joku:sitten kun ne kuvat on oikein painaa sitä nappullaa sieltä saa avaimen
mikä siniseen tulee?
se vaihtuu aina että en voi kertoo =(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pop :Alkuperäinen kirjoittaja joku:sitten kun ne kuvat on oikein painaa sitä nappullaa sieltä saa avaimen
mikä siniseen tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Onko kukkaruukun kyljessäolevalla tahralla joku merkitys?
mikä siniseen tulee?[/quote
löysinki vinkin
Alkuperäinen kirjoittaja pop:pitääkö sille luukulle tehdä jotain kun kuvat oikein vai onko avain luukun päällä jos kuvat on oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja pop:joo ja mä en saa kuvia sit oikein ollenkaanvoi viude ku taas jumissa, peli & pää..
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Alkuperäinen kirjoittaja pop:joo ja mä en saa kuvia sit oikein ollenkaanvoi viude ku taas jumissa, peli & pää..
Onko sulla jäniksen kuva? Se ei ookaan jänis siinä taulussa vaan se lintu, minkä nokka muistuttaa jäniksen korvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Nyt sain tulppaanitaulun auki ja kysyn samaa kuin "joku" - missä on keltainen pallo?
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Nyt sain tulppaanitaulun auki ja kysyn samaa kuin "joku" - missä on keltainen pallo?
ei ookkaa keltasta palloa..mulla on kaikki 10 mitä pitää olla, se kuva vääristää
Alkuperäinen kirjoittaja Drakula:Ulkona B)