Huomionhakua, katsokaa TISSEJÄ!!

Miimiäinen
Vaikka noissa kuvissa näkykin paljasta pintaa, mä en OIKEESTI ees meinannu huomata, kun katoin vauvaa :D
Mä en vaan voi tajuta, miten toi imettäminen voi joitain häiritä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:
Vaikka noissa kuvissa näkykin paljasta pintaa, mä en OIKEESTI ees meinannu huomata, kun katoin vauvaa :D
Mä en vaan voi tajuta, miten toi imettäminen voi joitain häiritä?
Minä en tajunnut että oon saattanut jotakuta häiritä. Musta oli ihan luonnollista antaa lapselle rintaa kun tällä oli nälkä ja oltiin poissa kotoa... :ashamed:

Rukoilijasirkka
Mulla oli suunnilleen tonnäköset ja ihan kivikovat ja lomppiset. Ne oli niin kipeät, että päätin, etten ikinä ole rintoihini tyytymätön, jolleivät vaan ole niin kipeät. enkä ole ollut sen jälkeen kertaakaan tyytymätön. Se kipu oli jotain hirveetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mulla oli suunnilleen tonnäköset ja ihan kivikovat ja lomppiset. Ne oli niin kipeät, että päätin, etten ikinä ole rintoihini tyytymätön, jolleivät vaan ole niin kipeät. enkä ole ollut sen jälkeen kertaakaan tyytymätön. Se kipu oli jotain hirveetä.
Niin oli. Todellakin, hirvee tunne :$ Onneksi sitä kestää vain aikansa.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Käy oikeestaan ärsyttää tollasten ukkojen kommentit, et noita ku sais imeä. :headwall: :headwall: :headwall: ime ukko kiveä!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kiitos mä oon aina halunnu nähä miltä muitten tissit näyttää tossa asennossa. ei kyllä mieltä lämmittäny että ei ollukkaan semmoset ku mulla, mutta nyt on taas yks päänvaiva vähemmän :)
Nuo tissit tuossa kuvassa onkin sellaiset jotka on ihan täynnä maitoa. Että eipä niitä voi oikein verrata semmoisiin tisseihin joissa ei maitoa oo..

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Se oli niin tuskaista :'( kivikovat pallot.

merenneitonen, pikkasen menee pitkälle
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
:saint: :xmas: B)

...eikä ole muuten oikeasti mun tissit aikä mun vauva... =)
Ei herranjumala, ihan oikeestiko pistät jonkun muun kuvia nettiin!!!
Tiesitkö, että tuo on rikos.

Yhteistyössä