Sama juttu oli mulla!!Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Miten se pystyy imettämään noin et kumpikin rinta on ns. paljaana.Mulla ainakin kun vauva imi toista niin toisestakin roiskui maito kaaressa =)
Tuohon julki-imetysketjuun vaan viitaten.Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Kuin niin?
Ja julkisesti vielä, katselijoita ihan vieressä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:[/URL]
Katsokaa muakiii!! :xmas:
Minä en tajunnut että oon saattanut jotakuta häiritä. Musta oli ihan luonnollista antaa lapselle rintaa kun tällä oli nälkä ja oltiin poissa kotoa... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Miimiäinen:Vaikka noissa kuvissa näkykin paljasta pintaa, mä en OIKEESTI ees meinannu huomata, kun katoin vauvaa
Mä en vaan voi tajuta, miten toi imettäminen voi joitain häiritä?
Niin oli. Todellakin, hirvee tunne :$ Onneksi sitä kestää vain aikansa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oli suunnilleen tonnäköset ja ihan kivikovat ja lomppiset. Ne oli niin kipeät, että päätin, etten ikinä ole rintoihini tyytymätön, jolleivät vaan ole niin kipeät. enkä ole ollut sen jälkeen kertaakaan tyytymätön. Se kipu oli jotain hirveetä.
Käy oikeestaan ärsyttää tollasten ukkojen kommentit, et noita ku sais imeä. :headwall: :headwall: :headwall: ime ukko kiveä!Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Niin oli. Todellakin, hirvee tunne :$ Onneksi sitä kestää vain aikansa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oli suunnilleen tonnäköset ja ihan kivikovat ja lomppiset. Ne oli niin kipeät, että päätin, etten ikinä ole rintoihini tyytymätön, jolleivät vaan ole niin kipeät. enkä ole ollut sen jälkeen kertaakaan tyytymätön. Se kipu oli jotain hirveetä.
Nuo tissit tuossa kuvassa onkin sellaiset jotka on ihan täynnä maitoa. Että eipä niitä voi oikein verrata semmoisiin tisseihin joissa ei maitoa oo..Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kiitos mä oon aina halunnu nähä miltä muitten tissit näyttää tossa asennossa. ei kyllä mieltä lämmittäny että ei ollukkaan semmoset ku mulla, mutta nyt on taas yks päänvaiva vähemmän
Se oli niin tuskaista :'( kivikovat pallot.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Niin oli. Todellakin, hirvee tunne :$ Onneksi sitä kestää vain aikansa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla oli suunnilleen tonnäköset ja ihan kivikovat ja lomppiset. Ne oli niin kipeät, että päätin, etten ikinä ole rintoihini tyytymätön, jolleivät vaan ole niin kipeät. enkä ole ollut sen jälkeen kertaakaan tyytymätön. Se kipu oli jotain hirveetä.
Ei herranjumala, ihan oikeestiko pistät jonkun muun kuvia nettiin!!!Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen::saint: :xmas: B)
...eikä ole muuten oikeasti mun tissit aikä mun vauva... =)