Huomion puute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makuuhuoneessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

makuuhuoneessa

Vieras
Meillä on ongelma makuuhuoneen puolella. Vaimoni puolelta vastavuoroisuus puuttuu täysin. Hyvä esimerkki tästä on esileikki, joka ei kohdistu minuun lainkaan. Minä hieron, silittelen, suutelen ja lämmittelen. Suuseksiä minun antamanani hän pitää itsestäänselvyytenä. Pidän sen antamisesta, onneksi, koska jos joskus jättäisin sen väliin, hän pyytää sitä välittömästi.

Minä siis lämmittelen häntä pitkän kaavan mukaan, kunnes hän on saanut huipentumansa ja sitten on varsinaisen aktin aika. Jos ehdotan, että hänkin voisi tehdä jotain (suuseksiä tai edes käsillään), niin vastauksena on murahdus: ""Ei nyt"".

Huolehdin hygieniastani ja olen kysellyt, miksei meillä ole tässä asiassa vastavuoroisuutta. Vaimo sanoo, että miehet saa muutenkin. Minusta tämä on itsekästä. Jos minä tekisin samoin, jäisi koko akti väliin. Jotkut eivät varmaan saa kotonaaan lainkaan, joten sikäli voisi mennä huonomminkin. Kaipaisin silti, että minuakin huomioitaisiin.

Kertokaapas naiset, miten saisin vaimoni tämän tajuamaan, kun keskustelu ei tunnu auttavan.

Nähtävästi hän ei usko ennen kuin näytät todella taivaan merkit, eli et enää tee hänelle mitään ennen kuin hän tekee.

Itse olen aina tykännyt imeskellä, mutta mieheni ei pitänyt siitä. Ei tehnyt minulle mitään eikä oikein tykännyt jos minä imin.

Nyt on kaveri joka tykkää ja joka tykkää mitä minä teen. Ainoa miinus on, että hänellä lerpahtaa kesken. On kokeiltu viagaraa - on kallista - sillä seisoi päivän. Vaihtoehtolääkkeellä ziablis onnistuu koko viikonlopun, mutta ei vain laukea!!!

Hän nyt lopetti tupakan polton ja aloitti liikunnan. Katsotaan jahka tepsisi. Onneksi olen nyt oppinut tuntemaan hänen kuudessa kuukaudessa joten homma onnistuu ilman tablettejakin.

Kuitenkin hänellä päässä vielä tämä ettei onnistu ja hänen mielestään 50 vuotiaalle on liikaa 3 kertaa viikossa!!!

Se kyllä vaihtelee paljonkin ja yritän puhua hänelle että anna minun tehdä temppuja, jos ei onnistu niin annetaan olla. Naiselle voi tehdä sen muutenkin!!!

Itse villiinnyin 15 vuotta sitten kun kohtu leikattiin veke. Siihen saakka en paljoa nauttinut. SAttui vain niin kamalasti.

Onnea yritykseesi!

Älä tee aloitetta, älä tee mitään mitä vaimosi tahtoo, odota, kuulostele... Kun hän haluaa/vaatii jotain sano;""Ei nyt!"".
Sänkyhommiin kuuluu tasapuolinen huomioiminen. Käyttäydy niin kuin hän.

Samat sanat ja teot kuviot minulla.
Tiedän tunteen, tulee tosi paha mieli ja typerä olo....Mieheni tekee samoin.
En tiedä auttaako, mutta sanoin eräänä iltana rauhallisesti, että kaipaan aivan samalla tavoin hellintää, suuseksiä ym. kuin hän.
Hän perustelee sitä ""virityn"" tosi nopeasti. Niinpä selitin että tunne jää todella vajaaksi, tyhjäksi, koska haluan nauttia myös itse hänen kosketuksestaan, seksihän on vastavuoroisuutta.
Myönnän suuttuneena kerran jättäneeni homman kesken kun sain tylyn vastauksen, sepä ei johda mihinkään, kumpikaan ei saa.
Kolme viikkoon en tehnyt minkäänlaista elettä seksin suuntaan, no sitten sitä vastavuoroisuutta tuli.
(Siis minun odotetaan tekevän aloite, joka sinällään rassaa)
Seksi oli todella ihanaa ja kaikin puolin ok, mutta että pitää olla paskamainen jotta näin tapahtui?
En kyllä ole iloinen että piti toimia näin, itse asiassa masensi, (miksi herran tähden joutuu pelaamaan aikuis-iällä?!) mutta turhauduin totaalisti, kun asiallinen keskustelu ei johtanut mihinkään. Mietin onko tuo kuuro, teflonaivo, kun ei ota mitään vastaan? Täydellisen itsekäs narsisti?
Kysyppä naiseltasi, tajuaako hän miltä se tuntuu, kun odottaa toisen lämpöä ja kosketusta?
Tai jos hän pyytää suuseksiä, vastaa rauhallisesti ei ole kiirettä ja tuntuisi ihanalta jos sinä silittelisit välillä minua, katso mitä tapahtuu.
Tiedän tämä on vaikeaa, joudun käymään saman keskustelun huomenna, mutta jotenkin on ""piirileikki"" murrettava ja tiedän jos elo jatkuu tälläisenä, en kohta ole enää kiinnostunut koko seksistä, itseensä ei kannata kerätä, minä olen tainnut tehdä tämän, älä sinä sorru siihen.
Tsemppiä

Ihme nainen. Antaisin mitä tahansa, jos mieheni olisi yhtä huomaavainen kuin sinä ja jos minä saisin tehdä kaikkea kivaa miehelleni. Hän ei nimittäin anna oikeastaan koskea mihinkään muualle kuin penikseensä. Hän luulee ettei hänellä ole muita erogeenisia alueita, raukka.

Ikävä kyllä mulla ei ole neuvoa sulle kun teidän tilanne on niin kumma. Miten ihmeessä naisesi aivot toimivat? Ei luulis nuorten ihmisten olevan noin estosiakaan enää.

Mikä siinä onkin että hyvillä, naisensa huomioon ottavilla miehillä on kakkamaisia, itsekkäitä naisia ja naiset joille seksi maistuisi ja ymmärtävät antaa myös lämpöä miehelleen, on miehiä joilla on sitten sitä tätä selitystä.
Tai ei seksi maistu ja mökötellään, ihmettelet sitten, että jaksanko tälläistä, otanko rakastajan, kun kyllästyt ""omin käsin onneen"" vai lähdenkö lätkimään?

seksi on kivaa ja ihanaa, mutta jos joskus saisi ihan vain hellyyttä ja läheisyyttä, ilman munan lutkuttamista. Sitäkin meillä harrastetaan, että ei pääse sanoon.

Yhteistyössä