M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan meidän naapurissa :'(
Mä en tajua näitä "ihan meidän naapurissa."
Niin mitä sitten?
Oletko joku julkkis vai?
Kai se ja sama missä tämmöinenkin tapahtunut, koskettaa..
Just juu :headwall:
Niin no sinä samaan kastiin, "Anoppi on siinä koulussa kanslistina josta poika on kadonnut," JIHAAAAAWAUWAU!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan meidän naapurissa :'(
Mä en tajua näitä "ihan meidän naapurissa."
Niin mitä sitten?
Oletko joku julkkis vai?
Kai se ja sama missä tämmöinenkin tapahtunut, koskettaa..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti itsekin:Voi kamalaa
Mistä tuo uutinen on peräisin? (ihan hyvällä kyselen)
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Aika äkkiä on ilmoitettu poliisille.voihan se olla kavereillaan tai muulla tutuillaan yms..toki ymmärrän ,että hätä on vanhemmilla suuri mutta on meilläkin lapset olleet ulkona 3-4 tuntia eikä silti olla poliisille ilmoitettu.mutta tapansa kullakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun Iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Aika äkkiä on ilmoitettu poliisille.voihan se olla kavereillaan tai muulla tutuillaan yms..toki ymmärrän ,että hätä on vanhemmilla suuri mutta on meilläkin lapset olleet ulkona 3-4 tuntia eikä silti olla poliisille ilmoitettu.mutta tapansa kullakin.
No mistäs sitä tietää vaikka kyseessä olisi sellainen lapsi joka ei pärjää noin pitkää aikaa yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:miks hätänumeroon pitää soittaa?Tukkii sit linjat ku jollain toisella ihan oikea hätä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja venera:Kyllä mulla olis jo paniikki! kissojen ja koirien kanssa jo etsittäisiin...Mites kun ekaluokkalaisten ei pitäis saada yksin kulkea kouluun? Ainakin meidän lasten koulussa on sellainen sääntö että ekaluokkalaiset ei yksin kulje kouluun ja kotiin sieltä???
No ai jaa. Kyllä meillä ainakin jo eskarilainen kulki yksin muutaman alun ekan kerran jälkeen ja ihan moni muukin meni yksin. Ja tämä siis Riihimäellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:No nyt Niko on löytynyt =)
Oli ollut jonkun kaverinsa luona oli lähtenyt kaverin mukana koulusta vaikka hänen piti mennä taksilla kotiin.
Anoppi soitti äsken mulle.Hänelle oli soittanut koulun rehtori.
Kyllä varmaankin jossain lukee jo että Niko on löytynyt.
Kaikki hyvin.
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:mä oon ettiny tietoja niko särkästä sieltä ja täältä,ainoa mikä löyty oli tuo ylen tiedote.Eli aikas huonosti ne tollasista tiedottaa sit..
Alkuperäinen kirjoittaja venera:Kyllä mulla olis jo paniikki! kissojen ja koirien kanssa jo etsittäisiin...Mites kun ekaluokkalaisten ei pitäis saada yksin kulkea kouluun? Ainakin meidän lasten koulussa on sellainen sääntö että ekaluokkalaiset ei yksin kulje kouluun ja kotiin sieltä???
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:No nyt Niko on löytynyt =)
Oli ollut jonkun kaverinsa luona oli lähtenyt kaverin mukana koulusta vaikka hänen piti mennä taksilla kotiin.
Anoppi soitti äsken mulle.Hänelle oli soittanut koulun rehtori.
Kyllä varmaankin jossain lukee jo että Niko on löytynyt.
Kaikki hyvin.
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja häh:miks hätänumeroon pitää soittaa?Tukkii sit linjat ku jollain toisella ihan oikea hätä.
Siis kun poliisillahan ei enään ole omaa numeroa vaan poliisiin ollaan yhteydessä 112 kautta.