HUOMIO RAISIO, KADONNUT LAPSI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ihan meidän naapurissa :'(

Mä en tajua näitä "ihan meidän naapurissa."
Niin mitä sitten?
Oletko joku julkkis vai?
Kai se ja sama missä tämmöinenkin tapahtunut, koskettaa..

Just juu :headwall:

Niin no sinä samaan kastiin, "Anoppi on siinä koulussa kanslistina josta poika on kadonnut," JIHAAAAAWAUWAU!!!!!!

no mikäs sun persettä rassaa??? mee rullaamaan pulloharjaa sinne että saat jotain muuta tekemistä kun täällä vittuilu asiasta jossa ei todellakaan kukaan yritä brassailla! dille!
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ihan meidän naapurissa :'(

Mä en tajua näitä "ihan meidän naapurissa."
Niin mitä sitten?
Oletko joku julkkis vai?
Kai se ja sama missä tämmöinenkin tapahtunut, koskettaa..

Jos saisin täältä tietää että meidän naapurissa, lähtisin kyselee ja ettii.
Oma kuusivuotiaani oli aikoinaan eksynyt isomman pojan matkaan, ikinä ei ollut vielä liikkunut yksin missään.
Oli kummilleen meno kylään ja tunnin päästä menin pihalle että lähdetään. Poikaa ei löytynyt mistään. Ajelin leikkikentät ja rannat ja pihan kaverit.
Kahden tunnin päästä ilmoitin hätäkeskukseen, laittoivat heti pyörät pyörimään.
Tytär ja poikaklaverinsa kiertelivät etsimässä minun piti jäädä kotiin jos tulee.
Vain puoli tuntia ja poliisi soitti että taksikuski löytänyt ja tuovat pian kotiin, pyörineen. Kaveri oli lähteny karkuun.
Olivat vielä poliisien kanssa katsomassa rannalla kun rautaiesilta nousee laivan takia, silloin eka kerran uskalsi itkeä!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Aika äkkiä on ilmoitettu poliisille.voihan se olla kavereillaan tai muulla tutuillaan yms..toki ymmärrän ,että hätä on vanhemmilla suuri mutta on meilläkin lapset olleet ulkona 3-4 tuntia eikä silti olla poliisille ilmoitettu.mutta tapansa kullakin.

No mistäs sitä tietää vaikka kyseessä olisi sellainen lapsi joka ei pärjää noin pitkää aikaa yksin.

Toivottavasti on vaan mennyt kaverilleen ja unohtanut ajankulun. Joku sanoi, että eiköhän ne kaverit ole jo kyselty, mutta miten kukaan voi tietää ekaluokkalaisen ekan/tokan päivän aikana edes kaikkien luokkakavereiden nimiä? Meillä oli junnu tokalla just samalla tavalla kateissa, ei tiennyt ope eikä ne kaverit, jotka minä tiesin, junnusta yhtään mitään. Illalla lampsi reppu selässä tyytyväisenä vihellellen kotiin...oli saanut uuden kaverin rinnakkaisluokalta ja oli ollut tämän luona :headwall: :headwall: Toivottavasti samanlainen tapaus tämänkin pojan kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun Iltavuoro:
Aika äkkiä on ilmoitettu poliisille.voihan se olla kavereillaan tai muulla tutuillaan yms..toki ymmärrän ,että hätä on vanhemmilla suuri mutta on meilläkin lapset olleet ulkona 3-4 tuntia eikä silti olla poliisille ilmoitettu.mutta tapansa kullakin.

No mistäs sitä tietää vaikka kyseessä olisi sellainen lapsi joka ei pärjää noin pitkää aikaa yksin.

Kyseessä on varmaan jollain lailla erityislapsi, koska on ekalla luokalla 8-vuotiaana. Onhan mahdollista sekin, että on kadonnut koulusta kesken kaiken!

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Kyllä mulla olis jo paniikki! kissojen ja koirien kanssa jo etsittäisiin...Mites kun ekaluokkalaisten ei pitäis saada yksin kulkea kouluun? Ainakin meidän lasten koulussa on sellainen sääntö että ekaluokkalaiset ei yksin kulje kouluun ja kotiin sieltä???

No ai jaa. Kyllä meillä ainakin jo eskarilainen kulki yksin muutaman alun ekan kerran jälkeen ja ihan moni muukin meni yksin. Ja tämä siis Riihimäellä.

Riihimäellä ei ole saanut ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen eskari matkoja kulkea yksin...

No nyt Niko on löytynyt =)
Oli ollut jonkun kaverinsa luona oli lähtenyt kaverin mukana koulusta vaikka hänen piti mennä taksilla kotiin.
Anoppi soitti äsken mulle.Hänelle oli soittanut koulun rehtori.
Kyllä varmaankin jossain lukee jo että Niko on löytynyt.

Kaikki hyvin.

:flower:

Oli ollut jonkun kaverinsa luona oli lähtenyt kaverin mukana koulusta vaikka hänen piti mennä taksilla kotiin.

Kaikki hyvin.

Hienoa :flower: :flower: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
mä oon ettiny tietoja niko särkästä sieltä ja täältä,ainoa mikä löyty oli tuo ylen tiedote.Eli aikas huonosti ne tollasista tiedottaa sit..

Juu mäki yritin äsken ettiä tietoa siitä että Niko olis löytäny mutta en löytäny mitään. :|

Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Kyllä mulla olis jo paniikki! kissojen ja koirien kanssa jo etsittäisiin...Mites kun ekaluokkalaisten ei pitäis saada yksin kulkea kouluun? Ainakin meidän lasten koulussa on sellainen sääntö että ekaluokkalaiset ei yksin kulje kouluun ja kotiin sieltä???

Meillä on kyllä kulkenut eskariinkin yksin...
Toivottavasti poika on jo kotona.

Kaikki hyvin.

Hieno juttu!
=)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
miks hätänumeroon pitää soittaa?Tukkii sit linjat ku jollain toisella ihan oikea hätä.

Siis kun poliisillahan ei enään ole omaa numeroa vaan poliisiin ollaan yhteydessä 112 kautta.

Eikä tarvi nykyään olla edes hätä kun soittaa hätänumeroon, esim kun ajaa poron päälle ilman että tulee muuta vahinkoa kuin vähän peltilommoa ja poron joutuu lopettamaan. pitää soittaa hätänumeroon ei voi soittaa esim suoraan paliskuntaan.

Yhteistyössä