HUOMIO! Lapsilisät tulee vasta 26 päivä!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ä I P P Ä:
Annetaan tän asian jo olla! Jos joku on niin pölvästi ettei tajua katsoa maksupäivää Kelan sivuilta niin... :headwall: :headwall: :headwall:
Tässähän just tarkoitus antaa olla, siksi tää ylhäällä, että KAIKKI huomaa, eikä tarvii kysellä sitten. :)

 
vieras
Itsekin ihmettelen miksi ei katsota kelan sivuilta.Ei ne nyt koko ajan töki.
Itselläni on tökkinyt hyvin harvoin.
Ylläpidolle voisi laittaa viestiä jos ne saisi jotenkin tähän sivulle laitettua..
 
vieras
Eli periaatteessa nää ketjut ihan turhia, koska se/ne jotka haluaa tuolla asialla pelleillä, tekee sen kyllä, vaikka ne päivät olis norsun kokoisena keskellä kuvaruutua.
 
vieras
Mikä niissä lapsilisissä nyt on niin ihmeellistä että pitää saada tietää päiväntakkaan että milloin tulee ?
Surkeeta jos jonkun elämä pyörii vaan lapsilisien ympärillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä niissä lapsilisissä nyt on niin ihmeellistä että pitää saada tietää päiväntakkaan että milloin tulee ?
Surkeeta jos jonkun elämä pyörii vaan lapsilisien ympärillä.
No, kyllä se meilläkin on iso tulo kuukaudessa, kun itse kotona kolmen kanssa ja mies ei missään normityötä paremmassa.
Mutta olen ottanut itse selvää, kuinka ne tulee ja sillä selvä.
En niiden perään täällä kuukausittain itke, vaikka tosiaan, jollekin ne voi olla tärkeä juttu, kuten meille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä niissä lapsilisissä nyt on niin ihmeellistä että pitää saada tietää päiväntakkaan että milloin tulee ?
Surkeeta jos jonkun elämä pyörii vaan lapsilisien ympärillä.
Eiköhän se päinvastoin oo hyvä jos tukea ei makseta "turhaan" eli hyvä vain kun tulee tarpeeseen ja rahalle on käyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä niissä lapsilisissä nyt on niin ihmeellistä että pitää saada tietää päiväntakkaan että milloin tulee ?
Surkeeta jos jonkun elämä pyörii vaan lapsilisien ympärillä.
Eiköhän se päinvastoin oo hyvä jos tukea ei makseta "turhaan" eli hyvä vain kun tulee tarpeeseen ja rahalle on käyttöä.
Nimenomaan... :whistle:
 

Yhteistyössä