Huomio kaikki äidit!

• Viestiketjun aloittaja "Huom"
  • Ensimmäinen viesti
Jaa ketä noista mun lapsista, jos kerran yhdestä vaan on kyse? Onko noi muut sitten kuitenkin kaikkien mielestä suloisia?

Ei vaan. Mä enimmäkseen en pidä vieraista lapsista. Ja yhden käden sormilla on laskettavissa ne kerrat, kun joku vieras tenava on nimenomaan suloisuudellaan herättänyt mun huomion.
Tästä syystä en myöskään oleta, että omissani olisi jonkun muun silmissä mitään ihmeellistä. Tavallistakin tavallisempia lapsia meidän muksut on, ja jos eivät erityiseen herätä negatiivista huomiota, niin olen ihan tyytyväinen.

• Tykkää
Reactions: raparperitaivas
tottakai jokaisen äidin mielestä oma lapsi on se maailman ihanin! sukulaiset ja tuiki tuntemattomatkin voi sanoa ihan mielyttääkseen vanhempia, että onpas se suloinen se teidän tyttö tai poika! ei kaikki aina ole suloisia lapsia! varsinkaan minun siskoni lapset eivät ole suloisia! sen voin suoraan sanoa!

Mä olen ensimmäinen, joka on samaa mieltä.
Yksikin kaveri ärsyttää suunnattomasti kun suorastaan hokee, kuinka suloinen hänen lapsensa on ja ihan kaikkien mielestä. Mun mielestä ihan tavallisen näköinen mukula (paitsi, että pullukka).

Kyllä minunkin lasta ihan ventovieraat sanovat suloiseksi, mutta en mä niillä "rehvastele" kuin ainoastaan kotipiireissä.

tottakai jokaisen äidin mielestä oma lapsi on se maailman ihanin!
Ei kyllä ole. Tai no, nyt just meidän lapsista yksi on maailman ihanin. Ja se on se, joka lähti isänsä kanssa tunti sitten naapurikylän markkinoille.
Noille muille mä lätkäisinkin just pari päivää pelikieltoa ja kotiarestia, ja käskin eri huoneisiin leikkimään, niin ihaaaania ne on :kieh:

Yhteistyössä