Huominen päivä hirvittää

Meillä alkaa hiomenna heti arki, lapsilla koulut, eskarit ja harrstukset. Mieskin lähtee töihin. Hirvittää miten saa taas arjen polkaistua käyntiin kaiken löhöilyn, mässäilyn ja saamattomuuden jälkeen.

Lapsetkin on saaneet valvoa myöhempään ja syöneet luvattoman paljon herkkuja. Mutta huomisesta alkaen astuu arki hiljalleen kuvioihin. Ihan hirvittää miten sitä aamulla jaksaa herätä klo 7 ja saada naperot ylös, ulos ja liikenteeseen :eek: :eek: :eek:

Olisi sitä suonut heille vähän pidemmän loman edes loppiaiseen asti, miten muilla? Joko arki huomenna alkaa???
 
joo huomenna arki.. sama täällä että miten ihmeessä mä pääsen ylös 6 ja lapset 7 ja kauhialla kiireellä vaatteet päälle ja pyöräillen hoitoon ja töihin.
ja alkaa vielä herkkulakko jja joulusta asti mässäillyt niin miten mä pärjään.

pakko se on.
 
Joo, minua myös arki... no, ei ehkä hirvitä, mutta ahdistaa. Mulla tosin ei ole kuin yksi taaperoikäinen lapsi, mut tuntuu niin ankealta jäädä taas kaksistaan hänen kanssa kotiin. Nyt pyhien aikaan kun on ollut niin mukavasti ihmisiä koko ajan ympärillä ja ollaan itsekin oltu menossa tai oltu mahdollisiman rennosti kotioloissa koko perheen voimin. Ja huomenna mies lähtee iltavuoroon töihin, joten arki tuntuu olevan aluksi niiiin tylsääää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Niin toista se oli meidän lapsuudessa kun lomakin kesti loppiaisen yli. Kyllä on ikävää jo huomenna alkaa se arkinen aherrus. Kun joulun aika on ollut niin mukavaa ja leppoisaa. :xmas:
Mulla ei mukulanakaan ikinä alkanut koulu noin myöhään. Epistä, mää purnaan. :kieh: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Niin toista se oli meidän lapsuudessa kun lomakin kesti loppiaisen yli. Kyllä on ikävää jo huomenna alkaa se arkinen aherrus. Kun joulun aika on ollut niin mukavaa ja leppoisaa. :xmas:
Mulla ei mukulanakaan ikinä alkanut koulu noin myöhään. Epistä, mää purnaan. :kieh: :D
Sä olet varmaan jo sitä uutta sukupolvea joka ei tiedä mitään vanhan ajan PITKISTÄ joululomista (pari-kolme viikkoa kestävist)
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Niin toista se oli meidän lapsuudessa kun lomakin kesti loppiaisen yli. Kyllä on ikävää jo huomenna alkaa se arkinen aherrus. Kun joulun aika on ollut niin mukavaa ja leppoisaa. :xmas:
Mulla ei mukulanakaan ikinä alkanut koulu noin myöhään. Epistä, mää purnaan. :kieh: :D
Sä olet varmaan jo sitä uutta sukupolvea joka ei tiedä mitään vanhan ajan PITKISTÄ joululomista (pari-kolme viikkoa kestävist)
:LOL:
Mää oon -70luvun satoa. ;) Tarkemin sanottuna syntynyt -73, eli en kovinkaan uusi. :D
 
Meillä alkaa myös koulu huomenna jo esikoisella :/ Ihan tyhmää, tiedän että on turkasen vaikeaa aamulla kenenkään nousta klo 7 ylös, ollaan lomalla onnistuttu mylläämään rytmit ihan lomarytmeiksi :D Tänä aamunakin heräsin puoli kymmeneltä ylös ja sitten vasta alkoi muu poppoo havahtua hereille. Ja tuo on tuolta umpityhmältä nöffipojaltakin saavutus että nukkuu aamulla noin pitkään, yleensä viiden aikaan aamulla alkaa rokki sillä miehellä :kieh:

Ja luksusta kun meillä asuva mieskin on ollut lomalla 19 pvä joulukuuta asti, nyt alkaa taas kivat klo 7-19 aina-isi-poissa-arki :headwall: :headwall:
 
Mulla on ollut kaikki arkipäivät töitä,systeemi on ihan sekaisin,kun eilen oli töitä tänään vapaa ja huomenna taas töihin.Lapset on lomailleet välipäivät,kun hoitajalla on vapaata,mummi on hoitanut ja nyt mies on vapaalla loppuviikon.Ensi maanantaina pitäisi siis meillä taas palata siihen tavalliseen systeemiin.
 
Vera
olisipa ollut lomaa loppiaiseen :( ei jaksaisi vielä töihin.
lapsetkin kärsii heräämisistä ja koulu alkaa vasta 7.1, joten minun työni vuoksi joutuvat heräämään ja lähteä hoitoon.
 

Yhteistyössä