Jaa-a... :/ Oisko kurkkuviipaleita ja jugurttinaamio????Alkuperäinen kirjoittaja Äippä28:Antakaapas hyviä vinkkejä kuika saa turvonneet silmät suht normaaleiks..?
Toivottavasti tästä päivästä tulee parempi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä28:pitää varmaan kokeilla.. eilinen kun meni aikalailla itkeskellessä..
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äippä28:toivotaan.. eilinen päivä alkois suru uutisilla ja sit melkein heti perään tuli toinen samanlainen..
Minun setä oli löydetty kuolleena kotoaan.. ihmettelivät miksi ei vatannut puhelimeen ja poliisit meni katsomaan ja löysivät hänet. Ja sitten kaverin äiti oli kuollut kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:täällä ollaan oltu viidestä asti hereillä Mitäs suru-uutisia oot joutunut kestämään? :hug:
:hug: :hug: Jaksamisia sinne!Alkuperäinen kirjoittaja Äippä28:Minun setä oli löydetty kuolleena kotoaan.. ihmettelivät miksi ei vatannut puhelimeen ja poliisit meni katsomaan ja löysivät hänet. Ja sitten kaverin äiti oli kuollut kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:täällä ollaan oltu viidestä asti hereillä Mitäs suru-uutisia oot joutunut kestämään? :hug:
On sellainen epätodellinen olo.. tuntuu kuin eilinen olis ollu unta.. ja toivookin sitä!Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen::hug: :hug: Jaksamisia sinne!Alkuperäinen kirjoittaja Äippä28:Minun setä oli löydetty kuolleena kotoaan.. ihmettelivät miksi ei vatannut puhelimeen ja poliisit meni katsomaan ja löysivät hänet. Ja sitten kaverin äiti oli kuollut kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja jontsu79:täällä ollaan oltu viidestä asti hereillä Mitäs suru-uutisia oot joutunut kestämään? :hug: