Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miljanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miljanna"

Vieras
Mitä aattelitte tehdä tänään? Mulla ei oikeestaan suunnitelmia. Vähän epäterveellinen aamupala, kokista ja viinirypäleitä. No kahvii on kohta saatava. Ehkä mun kdeittiövastaava tekee siitä tänään sopivaa ettei se vahingossa läiky pöydälle. No mut en mä voi sille mitään, jos mun kädet tärisee. Ehkä mä joskus pääsen siitä ongelmasta. Onneks röökit ei oo tänään lopussa, mut mun tube ei oo käyttökunnossa. Oiskohan mun väessä sellasta joka osais laittaa sen toimimaan. Kivaa päivää. :)

No nyt tuli mieleen yks juttu. Kuka ne poliitikkojen puheet kirjottaa ja miten? Tietääks joku. Muistaaks ne edes ite, ett mistä ne on luvannu puhuu. Joutuuks ne opettelemaan vuorosanoja. Ehkä niil on ohjeet mitä sanotaan ja millon. Voisko joku selvittää mitä kaikkee ne avustajat oikeesti tekee. Oisko poliitikkona oleminen helppoo vai vaikeeta?

Pitääks mun taas yksin jutella? No mä oon tottunu siihen. :) Se mun kahvin saaminen kestää ja kestää. No onneks mul sattu tänään oleen omaakin ruokaa. Onneks on vettä. Ehkä ne ei ota sitä multa pois. Tai tupakoita. Tai konetta. Tai puhelinta. Voinks mä ehkä luottaa niihin. Keneen mä enää pystyn luottamaan, kun kaikki valehtelee. Ehkä pitäis sit olla hiljaa vaan.

No se musan kuuntelu todella helpottais mun oloo, mut ehkä se sit on vaarallista. No voiks periaatteessa ihan mikä vaan olla. Ai nii, eilen mä aattelin, ett pitäis olla sellanen koemaistaja niil ruoilla. onks sellasta suomessa? Mut mul ei oo rahaa maksaa sille. Oisko vapaaehtosii.

Mä menisin nyt tupakalle niis valkosissa kengissä. tai no meen sit tossuissa, kun ei mul oo sitä palvelijaa, jonka piti ne laittaa. tai no entäs jos ne miehet tois mulle kenkii. ehkä 37,5 ois sopiva. tai sit pitää kokeilla. riippuu kengästä. mut mitään adidastossuja on ihan turha tarjoilla. siit mä suutun.

Nyt tuli pikkumoka. tai no voin mä olla ne molemmat yhtäaikaa. tai lumikki. onhan mulle niit myrkkyomenii tarjoiltu. mut siis mä tarviin myös meikkejä ja vaatteita. ehkä mua sit pitää mittailla. ai mut se oli se keisarijuttu. ehkä mä en sitä jaksa leikii. tai no voin mä kotona. mut siis on ne vaatteet isoja. ja merkkivaatteet. okei voi olla sellanen fiilis, et mä haluun silputa niitä saksilla. tai kalliit käsilaukut naurettavaa. mä en haluu sellasii kun muilla on.

Yhteistyössä