HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta myös täältä myöhäis heränneiden joukosta! Kauhee stressi ja ahdistus työasioista. Tarttee yrittää kaivella sitä päivästä nauttimista tuolta niiden alta :)

Huomenta!
Tällä mammalla historiallinen aamu/päivä..koulu alkaa itelläkin, en ees muista monenko vuoden jälkeen. Jänskättää ihan hirmusti.

Mukavaa päivää kaikille!

Huomenta

Uusi päivä,uudet kujeet..Yks nuhanunnu lähti kokeilemaan kouluun menoa, alkuviikon ollutkin pois koulusta.Itsellä flunssa tekee tuloaan,kurkkua kutitta/koskee,yskä ja nenä vuotaa - koitetaan lääkitä jo alkuvaiheessa,ettei ihan niskan päälle pääse.Tinttara ähkää ja murisee sängyssään..uutta päivää aloittelemaan..

Ihanaa huomenta!:heart:
Viettäkää oikein kiva päivä.:)

Alkaa muuten olla jo viileet aamut!
Tässä mietiskelin jotta pääsisköhän sitä sienimetälle viikonloppuna. En kyllä oo yhtään varma onko siellä edes sieniä kun on ollut niin kuivaa. Jospa nuo muutamat sateet olis ees nostaneet muutaman tatin mulle.:D
Nams,
herkkutatti.jpg

Huomenta!
Kuumemittari kainalossa istuskelen. Tänään on toiveissa, ettei astelukema nousisi kovinkaan korkealle, jos vaikka huomiseksi pumppaisin itseni työkuntoiseksi.

Mustikat on menny jo... pari viikkoa sitten ainakin mun hoodeilla oli paljon puolukanraakileita, kauanhan niillä kestää kypsyy tosi hyviksi? Mettään menemällähän se viimeistään selviää. Mä vesi kielel odotan jo suppiksia, mut niiden perään lähden vasta syyskuun puolivälistä eteenpäin...

Mustikat on menny jo... pari viikkoa sitten ainakin mun hoodeilla oli paljon puolukanraakileita, kauanhan niillä kestää kypsyy tosi hyviksi? Mettään menemällähän se viimeistään selviää. Mä vesi kielel odotan jo suppiksia, mut niiden perään lähden vasta syyskuun puolivälistä eteenpäin...

Niinhän ne meni, eikä ne kovin mehukkailta näyttäneet.

Ai teillä on suppiksia, ompa mukavaa.:) Meidän metsistä ei suppiksia löydy, mutta tatteja, rellejä ja haperoita on ihan homona!
Laajiksessa oli hyvä suppismetsä, mutta pistivät prkl metsän maan tasalle kun rakentavat sen Kruunuvuorenrannan siihen.:kieh:

Yhteistyössä