Ihanaa torstaita kaikille !!!
Hellepäivää pukkaa sadepäivän jälkeen

Hellepäivää pukkaa sadepäivän jälkeen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenta! Töissä on hyvä ilmastointikotona ei :-(
Eipä mua nää päivät innosta ennen kuin päästään maanantaihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29935031:Huomenta. Aamulla jumpattu, illalla ehkä lenkille, huomenna vapaapäivä liikunnan suhteen.
Ulkona on niin kaunista. Tänään kun tulen kotiin, niin täytyy varmaan pistää tuo takapiha kuntoon. Kamala miten pitkä tuo ruohikko on. Miten se onkin venähtänyt ja virunut noin pitkäksi ja missä välissä?
Etupihan varjoisalla puolella kasvavat tulppaanit ja narsissit aloittivat vihdoin kukkimisen. Olen niitä odottanutkin <3 En muista ollenkaan minkälaisia ja värisiä tulppaaneja sieltä pitäisi ylös tulla.Jännät paikat.
Hyvää huomenta kaikille ja rauhallista päivää myös.
Eipä mua nää päivät innosta ennen kuin päästään maanantaihin.
Huomenet!
Aamulenkki auringossa piristää. Suosittelen.
Aamupala nautittu ja nyt jaksaa. Alkoi vain tekemään mieli nallekarkkeja, että niitä pitää käydä ostamassa.
Mikäs sulla? Ei oo pakko vastata tietenkään.![]()
Mitenpä muutenkaan.Ai ton jonkun idiootin laittaman kuvan vuoksiko? :x
Mies on työmatkalla, maanantaina selvis ettei hedelmöityshoidot onnanneet ja erään sukulaisen kanssa vaikeeta.
Mun pitäis kans kunnolla nyt tutkiskella tuo pihamaa, viime kesänä ei tullut panostettua. Suurin osa mun ihanista tulppaaneista ja narsisseista on kadonneet yyhLiekö niin huono maa, myyrätkö syö vai mikä on mutta ei ne vaan menesty täällä niin että joka vuosi nousis runsaana. Liljat kyllä tykkää ja kukkii joka vuos ja leviääkin.
Nurmikkoa varmaan pitäs ruveta ajelemaan kans, ettei tarvi taas naapurin käymään meidän puolellaToisaalta tekis mieli kasvattaa semmonen viidakko tuosta nurmikosta että leviäis kaikki voikukat naapuriinkin
![]()