HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Ai niin, on perjantai... Mulla jotain jännityspäänsärkyä jatkuvasti, ja näin ihan hirveän unen yöllä.

Eilen illalla oli hauskaa miehen kanssa kaupungilla syynätä roskiksia samaan aikaan kun likka oli tanssitunnilla. Me ei millään meinata kuluttaa maitoa ym. siihen tahtiin, että saisin chileille purkkeja, joten kävi mielessä jos niitä voisi dyykkailla jostain. Joka paikassa vaan vissiin hiljattain tyhjennetty, harmi. :D Mies ei kahta poikkisanaa virkannut, suunnittelee jo tekevänsä mulle metallityönä sellaisen käden jatkeen millä saa kaivaa purkkeja. :rolleyes:

Tänään silmäilen mun puu-ukkoa, että joko se on valmis vai ei. Eilen jo sain sen aika hyvään vaiheeseen.

Roskisdyykkausta? Eikö helpommalla pääse, jos käyttää vaikka pakasterasioita =)
Chilinkasvatus on vakava asia.

Se on vakavaa ja kun noi tetrat ois just parhaita... :D Vie vähän tilaa mutta niihin saa multatilaa kun leikkaa vähän korkeammiksi... Sitku istuttaa taimet kasvariin, niin senkun repäisee tetran sivusta niin saa sen paakun nätisti irti. :)

Viimeksi muokattu:
Huomenta

Mie oisin vihdoinkin saanut yhden kokonaisen yön ilmeisesti unta,mutta ei!!Yhden (miehen) puhelin viheltelee viestiä puoli neljältä ja juuri kun on saanut unesta uudelleen kiinni kahden tunnin pyörimisen jälkeen,soittaa niin pirtee matkahuollon poika ovi kelloa ja kysyy miestä...Ei sitten nukuta.Kahvia koneeseen!!

Huomenta!
Koiran kanssa ollaan jo käyty pikalenkillä ihmettelemässä keväistä keliä. Linnut laulavat jo eri kummasti.
Ihanaa! Perjantai! :) :heart:

Yhteistyössä