HuOmenta!!

Muikeaa lauantaita ! :)
Mulla ei alkanut niin muikeasti, kun pääkipeä, joka kyllä juurikin helpottaa ... kahvia.

Eilen olin kahvitta päivän ja taas se kostautuu näin aamusta :(
Vaikka päivässä vaan sen 2-3 kupposta juo, niin kyllä se on aina aamulla pääkipu, jos nekin kahvit jää nauttimatta. Mutta nyt maistuu taivaallisesta :p

Ihanaa kun lauantai. Aamupäivällä vien tytöt leffaan ;) Itse vaikka kaupoille käväsemään.

"Muusa"
Huomenta ja ohhoh! Meikäläinen teki kyllä nyt ennätyksen pitkään aikaan. Heräsin puol 11! No eipä sillä väliä, kun ei ole askareitakaan. Kämppäkin pysynyt siistinä, niin ei ole siivottavaakaan, eikä pyykattavaal, eikä tiskattavaa. Aamupalakin meni jo ja nyt pitää keksiä jotain... Ehkä voisin mennä kaverin kanssa kävelylle jos haluan pysyä päivän "aikataulussa". Voi olla, että hänkin vasta heräilee, kun valvoimme ja vietimme löhö-lauantaita porukalla. No kahvit huiviin ja ulos lenkille!

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29384041:
Huomenta..sain vihdoin potkittua Herra Ilkeän Harmaan ylös ja kohta olisi lenkille lähtö. Harmittaa toi sää :|
No, ei sun kannata kierrellä: palsta tietää jo kaiken.
Onnea vaan kovasti, olet sitten erään Äkäisen Majurin nainut :flower:

H U O M E N T A !

Olen sitä mieltä, että työpäivä kannattaa aina aloittaa kunnon oksennuksella.
Oli niin kova päänsärky, että se huipentui oksennukseen. Kuinkahan kauan kahvin hörppäämisestä se kofeiini alkaa imeytyä. Jos poksentaa kaiken pois, ei saanut yhtään kofeiinia kroppaparka.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä