HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
suloista ja aurinkoista sunnuntaita !!!
Kyllä on taas niin mahtava ilma .

lenkillä tuossa jo käväsin. Suosittelen .

Kohta taas ihana aamupalahetki perheen kanssa. :heart::heart:

Huomenta.

Voi luoja miten osaakin väsyttää!! Mä menen yleensä sänkyyn viimeistään klo 23, eilen päätin repäistä ja valvoa yli puolenyön. Noh, eikös tuo yleensä niin aamu-uninen muksu päättänyt aloittaa aamun 6.50 |O

Nyt en meinaa millään saada silmiä auki.. Toinen ämpärillinen kahvia menossa ja edelleen ihan toimintakyvytön olo. Ja mies tottakai kuorsaa tuolla sängyssä... :D

Huomenta vain ja kiitos pirteästä aamun aloituksesta :) Muu perhe nukkuu mutta itse olen ollut hereillä jo 5 h.. Liikaa mielen päällä murheita, mutta kyllä se tästä! Kivaa sunnuntaita kaikille!

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenia vaan kaikille :)!

Ihana aurinko jälleen energiaansa antamassa ja mieltä heti virkistämässä, ei tässä voi ollenkaan myrtseillä :). Ipanoille tarjoan aamupalaa ja kohta nautin itsekin omastani - kahvia ja luonnonjogurttia, mustikoita ja talkkunaa :p.

Ja sitten päivän kaatoon :)!

Huomenet vaan!

Millaisia aamulenkkejä muuten harrastat?

Täällä vähän tötteröinen olo vielä vaikka reilu tunti ollaan esikoisen kanssa tässä pyöritti hereillä. Vauva-parka on eka kertaa nuhainen ja valvotti yöllä kolmeen asti, nyt onneksi nukkuu yhä. Toivottavasti ei ole kunnolla kipeäksi tulossa.

Mies töissä ja muksujen kanssa kotipäivää vietellään. Neulominen houkuttelee kun siihen taas päässyt vauhtiin, josko siihenkin tässä aikaa löytyisi...

Huomenet vaan!

Millaisia aamulenkkejä muuten harrastat?

Täällä vähän tötteröinen olo vielä vaikka reilu tunti ollaan esikoisen kanssa tässä pyöritti hereillä. Vauva-parka on eka kertaa nuhainen ja valvotti yöllä kolmeen asti, nyt onneksi nukkuu yhä. Toivottavasti ei ole kunnolla kipeäksi tulossa.

Mies töissä ja muksujen kanssa kotipäivää vietellään. Neulominen houkuttelee kun siihen taas päässyt vauhtiin, josko siihenkin tässä aikaa löytyisi...
juoksemassa käyn , vapaapäivisin pitkää lenkkiä . tänään meni 90 minuuttia. :)

• Tykkää
Reactions: Madicken04

Yhteistyössä