HuOmenta !!!

"vieras"
Huomenta! Heräsin kuuden aikaan, ku meidän uus kissanpentu
painoi nenänsä mun poskea vasten ? Sit istuttiin ihmettelemässä
pyykkikonetta. Aamupäiväl lähetään kattoon jokkis ajoja. Teini jää
pennun kans kotiin.
 
[QUOTE="Sadie";28870875]Huomenta! Ihanasti ap kirjoitettu!:) ihana aamu <3[/QUOTE]

Kiitos :)

Sitä vaan on oppinut arvostamaan niin pieniä hetkiä ja asioita elämässä. :heart: Kaikki suuri tuntuu niin mitättömältä. Niin vähällä tulee toimeen :).
 
Huomenta!
Kuudelta taas pomppasin hereille. Kahdet pissat löytyi lattialta, grrr! Ei ole pentu herätellyt minua, tai no en ole itse herännyt pennun aiheuttamiin ääniin.
 
Huomenia :). Täällä nukuttiin pikkuisen pitempään ja vasta hiukan ennen kahdeksaa ylös. Nyt on aamiainen syöty (paitsi tuo vajaa 5 v, joka temppuilee taas ruuan kans) ja pian tulee taas talkooväki paikalle ja portaiden rakentaminen jatkuu. Ajattelin paistaa uunissa Vuoksen piirakoita ja tehdä munavoita, niin saavat vähän vahvistusta tuossa puolen päivän hujakoilla. Päivälliseksi saadaan Karjalanpaistia ja perunoita.

Lapsen kanssa pyöräilyä, puistoilua, ehkäpä mun enon luona vierailua. Huomenna alkaa taas arkinen aherrus...
 
Huomenta!
Täällä on hiljainen aamu. Liian hiljainen. Mies nukkuu vielä ja lapsi on mummolassa. Aina arjen kiireessä haaveilen siitä, että kun saisi vaan olla. Ihan hiljaa. Nyt kun olen, hiipii ikävä. Eilen illalla vietiin tyttö mummon ja papan luo, voisin hakea jo nyt kotiin. Eipähän tuo vaan vielä tulisi, ovat lähdössä johonkin retkelle tänään. Ovat nämä hiljaiset ikävän hetket siitä hyviä, että jos sen arjen keskellä joskus unohtaakin miten onnekas on.. nyt sen muistaa. Ja miten kovasti sitä voikaan pientä ihmistä rakastaa.

Ettei mene ihan ikävöinniksi koko päivä, ajattelin kohta käydä salilla. Ja jos sitten saisi miehen kaveriksi jollekin luontopolulle talsimaan. Työkin odottaa tekijäänsä, pitäisi tehdä muutamat kakut huomiselle.
Ihan ensin iso muki teetä ja ihmettelemään tuota kirkasta valoa, joka paistaa taivaalla.
 
"vieras"
Huomenta!
Täällä on hiljainen aamu. Liian hiljainen. Mies nukkuu vielä ja lapsi on mummolassa. Aina arjen kiireessä haaveilen siitä, että kun saisi vaan olla. Ihan hiljaa. Nyt kun olen, hiipii ikävä. Eilen illalla vietiin tyttö mummon ja papan luo, voisin hakea jo nyt kotiin. Eipähän tuo vaan vielä tulisi, ovat lähdössä johonkin retkelle tänään. Ovat nämä hiljaiset ikävän hetket siitä hyviä, että jos sen arjen keskellä joskus unohtaakin miten onnekas on.. nyt sen muistaa. Ja miten kovasti sitä voikaan pientä ihmistä rakastaa.

Ettei mene ihan ikävöinniksi koko päivä, ajattelin kohta käydä salilla. Ja jos sitten saisi miehen kaveriksi jollekin luontopolulle talsimaan. Työkin odottaa tekijäänsä, pitäisi tehdä muutamat kakut huomiselle.
Ihan ensin iso muki teetä ja ihmettelemään tuota kirkasta valoa, joka paistaa taivaalla.
Älä nyt ainakaan salille lähde! Käytä päiväsi paremmin kuin että olisit hikinen ja väsynyt.
 

Yhteistyössä