HuOmenta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vittu tässä mitään aurinkoista eikä kaunista...puolin toisin rakkaan miehen kanssa nyitty toisiamme hereille kun jompikumpi tuhisee tai kuorsaa liian kovaa.. Minä yritin ratkasta pelin ja laitoin korvatulpat...mies herätti että käännä kylkee, tuhisen. Ai vittu, meinasin revetä. Tulpat takas, tarjosin sillekin, peli ois ollut tasan. Ei siinä kaikki, kevätkiimanen, leikattu, kolli päätti että puoli kuusi on hyvä aika pyytää ulos, vaikka ei se edes ole ulkokissa. Appiukko kylässä, pakko reagoida kissaan ettei nyt ihan kukonlaulun aikaa tarvii senkään herätä. Itseäni kissan naukuna ei haittaa tulppien kanssa. Lopputulos; äijä kuorsaa, kissa nukkuu mun tyynyllä, minä valvon sängyssä kun en halua nousta VITTU KUUDELTA seurustelemaan appiukon kanssa, joka muuten mukava mies, mutta juttua tulee kun apinalta paskaa, eikä vaan vielä jaksa kun sitä jo illan kuunteli.... Argh, ja vittu. Tästä sukeutuu vielä hieno päivä. ;)

Huomenta!
Tänään suun kivuista huolimatta yhteiselle koiralenkille. :cool:
Johan siinä paraneminenkin jouduttuu, kirkkaassa aurongonpaisteessa ja raittiissa ilmassa. :)

Yhteistyössä