HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa lauantaita kaikille.

Kyllä muuten maistuu aamukahvi :)
Eilen en juonut kuin tosiaan aamukahvin ( kiirettä piti ). Eipä ollut pääkipua tai muutakaan oiretta... mutta nyt meinas herätettä juilia ohimossa... nyt kahvia koneeseen :p

Sit vois spurtata piakkoin aamujuoksullekin :D:D

kuinkas siellä aamu alkaa ? :)

Huomenta! Täälä kans noustu jo tunti sitte, sitä ennen oltu hereillä lähes koko yö. Muutaman tunnin ehkä oon saanu nukuttua ja seitsemältä alkaa työt. Keitin itelle pari kuppia kahvia. Se on harvinaista tässä talossa, meillä nimittäin kahvinkeitin pölyttyy kaapissa, kun kumpikaan ei juo kuin silloin tällöin :)

Mihinkäs aikaan sinä marabou menet nukkumaan? Otatko päiväunia päivällä? Kateeksi käy aamuvirkut ihmiset :)

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta.. Täällä nuorempi herra päätti herätä vähän ennen kuutta. Ensin ajattelin, etten vielä millään jaksa nousta, mutta tosi äkkiä kyllä piristyin. Meninkin eilen aikasin sänkyyn, kun olin niin poikki koko iltapäivän ja illan.

Nyt sitte aamupalaa ja sit tarvis pari kakkua koristella, kun yks "kaveri" valmistu ja tilas multa sitten kakut.

Muita suunnitelmia ei sitte olekaan tälle päivälle. Peliä tekis mieli lähteä katsomaan, mutten sitte yksin varmaan viitti lähteä kuitenkaan. :)

Sinne jäi ulos vähäisetkin pääkivun rippeet :D jes. Mahtava juoksusää.

Kylläpä täällä uteliasta populaa aamusta ;)

jonna : mun mitat jotain 165 ja 50 :) Syön kuin hevonen lihaa, kasviksia, maitotuotteita, puuroja , marjoja ja hedelmiä :D:D

• Tykkää
Reactions: Vilma*
mä menen illalla koisimaan viim 21 ;)

Nousen bling aikalailla tasan 7 - 8 h tunnin kuluttua. :) Viime yönäkin mahtavat unet.

En kyllä päivisin nuku koskaan, en edes haukottele. Illalla uni tulee heti ku pää koskettaa tyynyä :D:D Virtaa tällä rytmillä joka päivä ja paljon :)

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
marabou mietinkin juuri et koska meet nukkumaan kun joka aamu heräät jo ajoissa,ja pirteenä;)

Itse herännyt jo taas ennen 6,kun vauvelilla nyt sellainen rytmi:|

No onpahan jo tiskikone laulanut ja pyykkikone vetelee viimesiään,sit kuivuriin ja naruille osa.
kohta syönpi aamupalaa ja 9 maissa lähtö jumpalle...ihana olo tulee kyl

Hyvää huomenta.
Harvinainen vapaa viikonloppuaamu, mutta heräsin jo klo 7 naapurinlasten ääniin. Ei haittaa, en malttanut nukahtaa enään kun saan kohta tänne tulevan kummipoikani isoveljineen hoitoon :heart:
Kävin rauhallisella kävelylenkillä koirien kanssa, ihana aamu =)

Paljonko juokset (aika/matka)? Mä vasta alottelen..... Juokus-kävely-juoksu-kävely tyylillä, tosin nyt talven saa olla tauolla juokseminen, hiihtelen vähän. Salilla juoksen noin vartin juoksumatolla.

Kahvilla tässä kanssa, sitten ois liikunnasta vapaata, tosin käyn lapsen kanssa kärrytellen kaupassa... Ihan vapaapäivä ois, isompi lapsi lähtee miehen kanssa mummulaan, tulevat huomenna aamusta.

huomenta! Mä en kykene liikkumaan, kun selkään sattuu niin paljon... esikoinen oli jemmannut duploukkonsa meidän sänkyyn ja nukuin koko yön sen ukkelin päällä :kieh: *miksen huomannut jo nukkumaan mentäessä*huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27944844:
huomenta! Mä en kykene liikkumaan, kun selkään sattuu niin paljon... esikoinen oli jemmannut duploukkonsa meidän sänkyyn ja nukuin koko yön sen ukkelin päällä :kieh: *miksen huomannut jo nukkumaan mentäessä*huoh*

No et ainakaan ole aito prinsessa, kun et noin isoon "herneeseen" reagoinut :D

Yhteistyössä