HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa ja talvista maanantaita toivottelen kaikille!!

Taas pyörähtää uusi viikko käyntiin.
Tässä kahvia ja puuroa nautin, sitten duuniin :):):)

sopiva pakkanen kävelyyn.. -7.:xmas:

[QUOTE="äityli";27914491]Leppoisaa huomenta !

Menin eilenkin aikaisin nukkumaan ( Marbout tein ) ja päh !!! , unta ei riittänytkään enää koko yöksi.....[/QUOTE]

höh. :) Mullakin on niin kun tulee unta se 7,5 - 8h, aukee silmät automaattisesti .. bling :) . Mutta sitten onkin pirteä olo.

Mullakin ois tullut se 7.5 h unta yö , jos siis toisena yönä peräkkäin ....mutta mun silmät sanoi BLING jo 6 h:n unien jälkeen , ja oli pitkä aika pyöriä sängyssä ..... kun jos olisin noussut olisi
miehnikin herännyt .....

No , tulipahan tehtyä ajatustyötä sitten ...

Mut tänä iltana en mene enää aikaisin nukkumaan .... ehkä se 6 h on sopiva mulle .....

Olen ennen ollut yötöissä ( jatkuva yövuoro ) niin olen tottunut vähiin uniin , kun silloin ei päivällä nukuttanut niin hyvin ...

Huomenta!
Väsyttää!
|O

Äsken tulin töistä, keitin kahvin ja joinkin jo mukillisen. Ei pääse vielä nukkumaan, vasta kymmenen jälkeen. Kidutusta! :kieh:

Huomenta! Tänä aamuna miulla sanoi bling kun huomasin nukkuneeni pommiin..kello oli soittanut hrätystä jo kahdesti, sujuvasti olin vaan sammuttanut ne..esikoinen sit tuli herättää, tietämättömänä kellonajasta hänkin, ja sit vasta vilkasin kelloa et ei hemmeetti nyt äkkii vaatteet päälle ja aamupalaa..kerkes esikoinen silti koulutaksiin. Vihaan kyl tämmösiä pikaherätyksiä/aamuja.

Kai se on joillakin aamu nytkin....että huomenta :). Koulutuksessa istun ja on niin tylsää että palstailuksi menee...ihan outo aamu oli, kun noustiin "normi-ihmisten aikaan" eli mulla soi kello kuudelta ja tytön herätin klo 6.30. Koulutus alkoi klo 8.15. Tyttö meni päiväkotiin aamupuurolle, me saatiin täällä aamupala. Puuroa ja appelsiinin söin. Kahvia litkin tässä, täytynee vaihtaa vesilasiin, pitää taas opetella juomaan vettä enemmän.

Kotiin sit klo 16 aikoihin, lenkille ajattelin heti lähtee ja mennä sitten kotiin laittamaan ruuan. Makaronia ja jauhelihakastiketta tänään, piti olla jo eilen, mutta mies tekikin sitten pellillisen pizzaa...:hug:. Illalla ajattelin värjätä hiukset, eilen illalla värjäsin ripset ja kulmat...äitinhuoltopäivät menossa :)

Yhteistyössä