HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta Marabou!

Täällä hieman katkonainen yö takana. Tyttö itki että pää särkee kovin, annoin lääkkeen ja mittasin kuumeen ja kuumeessahan neiti oli. Torkuin sitten tytön vieressä että sai unen mutta itse ei paljon tullut nukuttua.

43_07w07n495604_Morning.jpg

töitä, töitä ja töitä. toivottavasti enemmän kuin eilen. tänään ajattelin töiden jälkeen tehdä lopultakin sen himoitsemani lanttukukon... lantut on je keitettynä odottamasssa. ja läski ostettu.

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta! Meinas yöllä usko loppua kesken kun heräsin ja kurkkuun sattui niin etten meinannut saada unta. Särkylääkettä, jos se auttais ja Bafyciniä..sain vissiin jossain vaiheessa taas unen päästä koska aamulla heräsin.
Tuntuu että kipu olis ihan kielen takaosassa sattuu kans kun kieltä liikuttaa, eikä niinkään itse kurkussa..mikähän on iskenyt?: /

Huomenta! Meinas yöllä usko loppua kesken kun heräsin ja kurkkuun sattui niin etten meinannut saada unta. Särkylääkettä, jos se auttais ja Bafyciniä..sain vissiin jossain vaiheessa taas unen päästä koska aamulla heräsin.
Tuntuu että kipu olis ihan kielen takaosassa sattuu kans kun kieltä liikuttaa, eikä niinkään itse kurkussa..mikähän on iskenyt?: /
:hug:ootko kokeillu buranaa tuohon kurkkukipuun? mulle joskus lääkäri neuvoi että burana on lapsilleki hyvä jos on kunnon kurkkukipu.

Yhteistyössä