HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" Sataa sataa sataa taas, kahdestaan alla öisen taivaan .. " :D

Taikapeiliä lainatakseni :D

Jo on koiran ilma. Sataa ja tuulee. Koko päivän taitaa tuiskuttaa.
Tänään ois kyllä mainio leffailma. Saa nähdä.
Tyttö pyyteli eilen, jos HOplop- päivä... katsellaan :)

Ihanaa, aamukahvia. :p

flags_0
flags_0
flags_0
flags_0
%0A

miten sä heräät aina näin aikasin :D

• Tykkää
Reactions: marabou
Miks pitää tehdä aina uusi samanlainen aloitus? Mikset vaan jatka yhteen ja samaan ketjuun tota, koska aina se on sitä samaa........ HuOmenta HuOmenta vaan!
En oo ikinä ymmärtänyt ihmisiä joiden pitää esim. facebookissa toivottaa joka ilta hyvää yötä kaikille tai hyvää huomenta. HuOh!

Heräsin jo 4:45. Töihin esseen kohdalla aloin klo 5:25 tienoilla ja puolessa tunnissa 10 % esseestä (kokonaisvaade 3500 sanaa) valmis. Nyt palkkatöitä seuraavat 7,5 tuntia ja sitten vaan rentoa oleilua loppupäivä. Mitä sanoinkaan? Siis loput 90 % esseestä valmiiksi, jumppaa vähintään kotioloissa (taisin satuttaa eilen jalkani, sillä nyt lähes kävelykelvoton) ja sitten sitä oleilua.

Ruoaksi teen tänään paistettuja keittobanaaneja, naudan sisäpaistia sekä myskikurpitsa-porkkana-keittoa.

Heräsin jo 4:45. Töihin esseen kohdalla aloin klo 5:25 tienoilla ja puolessa tunnissa 10 % esseestä (kokonaisvaade 3500 sanaa) valmis. Nyt palkkatöitä seuraavat 7,5 tuntia ja sitten vaan rentoa oleilua loppupäivä. Mitä sanoinkaan? Siis loput 90 % esseestä valmiiksi, jumppaa vähintään kotioloissa (taisin satuttaa eilen jalkani, sillä nyt lähes kävelykelvoton) ja sitten sitä oleilua.

Ruoaksi teen tänään paistettuja keittobanaaneja, naudan sisäpaistia sekä myskikurpitsa-porkkana-keittoa.

Esseen aihe?

[QUOTE="vieras";27199145]Esseen aihe?[/QUOTE]

Kriittinen arviointi vapaaehtoisuuden, lainsäädännö ja oikeusteiden mahdollisuuksista vaikuttaa kansainvälisiin ihmisoikeusrikkomuksiin; pohjalla Firestonen oikeusjuttu Liberian kumiplantaasin lapsityövoimatapauksessa.

[QUOTE="vieras";27199163]Turhaa työtä teet. Ei tuo kiinnosta ketään järkevää ihmistä.[/QUOTE]

No se on se aihe, jonka proffaltani sain ja siksi se pitää vaan saada kasaan. Ei ne opiskeluhommat varmaan tartte muita kiinnostaakaan.

Huomenta!
Musta on mukavaa (asun yksin), kun joku toivottaa huomenta. Eihän tällaista ketjua tarvitse avata, jos ei tykkää. Facebookissa toivotetut huomenet saattaa olla joillekin niitä ainoita huomenia, jotka näkee ja jotka itse sanoo.
Mä syön aamupalaa ja lähden sitten koululle, jos jaksais istua koneella suurimman osan päivää, sais paljon valmiiksi :)

[QUOTE="vieras";27199233]Yhteiskunta maksaa sun opiskelut ja siksi sun opiskelusta pitäisi olla jotain hyötyä yhteiskunnalle ja nyt ei selvästikään ole.[/QUOTE]

Eikä maksa. En opiskele Suomessa ja maksan 15 op -kurssista noin 2000 euroa, eikä oppilaitos saa Suomesta eikä oppilaitoksen sijaintimaasta verovaroja opintoihini. En myöskään nosta opintolainaa, vaan käyn kokopäivätöissä Suomessa ja maksan verot Suomeen; tänäkin vuonna jotain 13000 euroa veroja maksan.

Toisekseen, yleensä katsotaan, että oikiksen kurssi on verrattain hyödyllinen.

Eikä maksa. En opiskele Suomessa ja maksan 15 op -kurssista noin 2000 euroa, eikä oppilaitos saa Suomesta eikä oppilaitoksen sijaintimaasta verovaroja opintoihini. En myöskään nosta opintolainaa, vaan käyn kokopäivätöissä Suomessa ja maksan verot Suomeen; tänäkin vuonna jotain 13000 euroa veroja maksan.

Toisekseen, yleensä katsotaan, että oikiksen kurssi on verrattain hyödyllinen.

No onnela kun ei tartte maksaa sun huuhaata. Maksat muuten vähän veroja: mä olen maksanut pelkästään syyskuussa liki kymppitonnin veroja.

Huomenta!
Musta on mukavaa (asun yksin), kun joku toivottaa huomenta. Eihän tällaista ketjua tarvitse avata, jos ei tykkää. Facebookissa toivotetut huomenet saattaa olla joillekin niitä ainoita huomenia, jotka näkee ja jotka itse sanoo.
Mä syön aamupalaa ja lähden sitten koululle, jos jaksais istua koneella suurimman osan päivää, sais paljon valmiiksi :)

Huomenta. :heart:

Huomenta!

Meillä oli pikkuinen yövieras. :heart:
2kk. ikäinen vauva.

Täytyy sanoa, että näin kylmiltään tällainen yösyöttäminen yms. tuntuu aika karulta. :D

Yhteistyössä