HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei muuten,"saako" (tai kannattaako) tänne foorumiin liittyä vaikka ei ois lasta hankkimassa tai mitään muutakaan sellasta? että onko täällä kaikki jäsenet perheellisiä jne.?

Huomentaaaaargh...
Fiilikset vastaa hyvin sitä kun on töissä 06-20 päivittäin. Käy vaan välillä nukkumassa ja taas alkaa sama päivä uudelleen. x)
Aurinko paistaa. Tänään varmaan vähemmän vastoinkäymisiä kuin eilen, kumminkin. (kalusto oli epäkunnossa ja muutenkin vähän häsläämistä... ) Asia kerrallaan ihan tyynesti vaan. =>

[QUOTE="minävaan";26670115]hei muuten,"saako" (tai kannattaako) tänne foorumiin liittyä vaikka ei ois lasta hankkimassa tai mitään muutakaan sellasta? että onko täällä kaikki jäsenet perheellisiä jne.?[/QUOTE]

Tottakai voi liittyä :) Miksi ei.
Mukavia juttuja täällä välillä on lapsettomilta :)
pistä rekistäytyen :)

Huomenta! Opiskelemassa taas tähän aikaan. Tunnistaako joku näistä kuvauksista itsensä?

morningevening-people-300x292.gif

Huomenta!
aurinko paistaa ja linnut laulaa, oli pakko tulla kuistille nauttimaan aamukahvinsa ja palstailemaan ja lukemaan päivänlehdet.

muksut vahtaa leijulaaksoa, sitten saavat ilmestyä ulos leikkimään, itse alan leikkaamaan nurmikon ja siistimään kukkapenkit.

toinen käsi on vain mukavan kipeä eilisestä rokotuksesta, se täti etti varmaan neuvolan paksuimman ja pisimmän neulan jolla tuikkas mua:D esikoinen totes vain pistoksen jälkeen että olitpa äiti reipas kun et edes itkeny, kiltti äiti. meinäs neuvolatäti hymyttää.... nuorimmaiselle sitten tuli kyyneleet silmiin ihan myötätunnosta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!!

Täällä näyttää olevan TAAS sadepäivä. Alkaa ideat loppua sisäpuuhille.
Josko tosta sais pari tenavan kaveria mukaan ja veis nuo touhutaloon. Siellä sais energiaa purettua. Muksu siis. :D

Hitsit mikä aamu. Mulla työt alkaa klo 7, ja heräsin klo 7:03 kun poika höpötteli sängyssään. Muistan kun löin herätyskellon pois päältä ja ajattelin makoilla hetkisen.. se klassinen. Soitin töihin ja päiväkotiin että hetkineeeeeeeen :D Ja kun päästiin pyörän selkään niin alkoi kunnon rankkasade. Nyt istun töissä alushousut ja t-paita päällä vilttiin kääriytyneenä ja juon aamukahviani. Hirvee hammassärkykin.. alkas nyt nuo kipulääkkeet jo vaikuttaa.

Hitsit mikä aamu. Mulla työt alkaa klo 7, ja heräsin klo 7:03 kun poika höpötteli sängyssään. Muistan kun löin herätyskellon pois päältä ja ajattelin makoilla hetkisen.. se klassinen. Soitin töihin ja päiväkotiin että hetkineeeeeeeen :D Ja kun päästiin pyörän selkään niin alkoi kunnon rankkasade. Nyt istun töissä alushousut ja t-paita päällä vilttiin kääriytyneenä ja juon aamukahviani. Hirvee hammassärkykin.. alkas nyt nuo kipulääkkeet jo vaikuttaa.
cool:whistle: että semmonen aamu

Yhteistyössä