HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta, koitan täsä epätoivoisesti heräillä jotta pääsisin lähtemään toiseen duuniin päiväksi.. ei oo mun juttu ollenkaan nää tälläiset heräilyt, kisatkin on vetänyt yöllä rallia niin se 4 tuntia unta supistui vähän vähäisemmäksi vielä.. mutta ehkä tästä vielä hyvä päivä tulee :D

Huomenta! Mullä on niin järkky väsy et huh huh.... Vielä pitäis jaksaa 2½ tuntia ennenkö pääsee töistä ja sit pitäis ajaa autolla melkein 30 kilsaa ennekö on sängys.... MÄ EN KESTÄ!!!:headwall:

Hyvää Huomenta :)
Täälläkin alkoi L - O - M - A!!!
cheerleaderbig.gif

Huomenta!
Heräsin tyttöjen ulkoa kantautuvaan kikatukseen klo 5.00. Tytt nukkuvat teltassa auki olevan ikkunan takana... Tytöt taitaa nukkua, mutta itse en enään saanut unta uudestaan.

Huomenta!
Heräsin tyttöjen ulkoa kantautuvaan kikatukseen klo 5.00. Tytt nukkuvat teltassa auki olevan ikkunan takana... Tytöt taitaa nukkua, mutta itse en enään saanut unta uudestaan.

Minäkin nukuin teltassa verannalla mukulain kanssa.
Taidan nukkua ensi yönäkin; nääin helteillä ulkona raikkaampi ilma kuin missään talon sisällä.

Mutta toki mieluiten vaihtaisin unikaverit neljästä pikkuisesta mukulasta yhteen pikkuiseen ukkoon...

:)

• Tykkää
Reactions: emmiina
Niin siis se Higgsin hiukkanen ei siis ole pienin tunnettu hiukkanen. Vähän tarkennusta :) Eli fyysikot on löytäneet jo aikaisemmin läjän hiukkasia, joita ei voida pilkkoa toisiin hiukkasiin. Nämä ovat ns alkeishiukkasia. Ongelma on vaan ollut, että ei ole pystytty selittämään miksi noilla hiukkasilla on massa. Kun täällä maailmassa asioilla on massa, niin pitäisohän silloin olla rskennusaineillakin massa. Higgsin hiukkanen selittää nyt tuon. Se vaikuttaa eri alkeishiukkasiin eri tavoin, joten niillä on erilaiset massat.

Aurinkoista Huomenta!

aamu uinti tehty ja nyt aamukahvia. loput tarjottavien viimeistelyt ja sitten vain juhlat pystyyn:D
eilen illasta on pakko mainita sen verran että juhlistettiin ihan kahden kesken lapsien nukkumaan menon jälkeen meidän hääpäivää, ehkä siitä johtuen nyt vain hymyilyttää kilpaa auringon kanssa ja loistan kilpaa noiden ruusujen kanssa:heart:

huomenta ja hyvää yötä! heräsin liian varhain. sit höpötystä rakkaimpani kanssa skypessa ja taustalla konsertoi ukkosmyrsky. mie meen nyt takas sänkyyn ja katon samalla Vampire Diariessia. jos vaikka uus yritys tunnin päästä nousta.

mitähän hyvää sitä leipois miehelle, kun palaa kotiin?

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä