HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa ja aurinkoista keskiviikkoa !!!

Työviikko lähenee loppua ja loma kohta ovella :D:D Jeee. Kyllä sitä alkaa ollakin loman tarpeessa talven aherruksilta .

Mitäs päivän suunnitelmia ? :)

Huomenta!

Mulla viimeinen työpäivä lähestyy loppuaan ennen lomaa:D:D:D :D :cool:

Päivän suunnitelmissa valmistautua huomiseen reissuun ja käväistä illalla terassilla avaamassa lomakausi :cool:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: marabou
share-cup-coffee.gif

4 yötä!!!!! Tänään kolme ystävääni tulee meille lapsineen. Mies nyt viettämässä Yhdysvaltain itsenäisyyspäivän aattoa. Ensteks töihin. Sain nukuttua noin seitsemän tuntia viime yönä, joka on tosi hyvin.

• Tykkää
Reactions: Data
Huomenta perkele.

Viideltä nuorin könysi viereen. Vartti sen jälkeen kärpänen aloitti rasittavan korvan juuressa piinaamisen.

5.27 nousin tarkistamaan, mikä hevosilla on hätänä kun hirnuvat tähän aikaan, koska ne eivät koskaan huutele näin aikaisin ilman syytä. Paitsi tänään.

Nyt mulla on kahvi tippumassa ja päivä jo valmiiksi pilalla, koska olisin saanut nukkua, mutta loppumaailma päätti toisin.

Huomenta! Koirat vähän steppaili aamuyöstä, sitten kun laskin ne ulos ne alkoi haukkumaan tuossa vähän ennen klo5. #) Tahtoo yöt olla vähän tämmöisiä, mitä milloinkin...
Mutta hyvältä näyttää ulkona, työpäivä edessä taas.

Huomenta!

Uni lopui tuossa joskus viiden jälkeen....
Kani kuuluu levanmyös hereillä, tänään tyytyväinen kun kani metelöi, mkama kun on antibioottiurilla.

Jospa saisi tänään tytön houkuteltua uimaan.

Minäkää en saanu nukuttua juurikaan. x.O <- silmät ristissä.

En ole koskaan ennen reagoinut mihinkään täysikuihin, ja olen kyllä taikauskonen mutta tämä meni kyllä jo yli hilseen. Perhana sentään. Koko yö piti kuunnella kaikkia ihme ääniä talosta, hevonen sentään tajus olla hiljaa tuolla. Mutta tulipaha maksettua laskut heti aamusta, nyt voiki hyvillä mielin avata telkkarin ja syödä herkullinen aamupala!

Kaunista päivää kaikille :)

Aurinkoista huomenta!

Ei täällä nuku erkkikään, ku mies tekee reissutöihin lähtöä :whistle:
(Paitsi onneks lapset saa nukuttua :))

Eipä tässä paljon ole ohjelmassa, nautitaan lasten kanssa aurinkoisesta kesäpäivästä ja tavataan ystäviä =)

Huomenta!
meillä on menossa joku tapaturma-viikko... ensin esikoinen teloi itseään ja eilen vuorostaan juniori. saa nähdä tappaako ukko ittesä tänään töissä vai sattuuko mulle jotain...

no aurinko paistaa ja linnut laulaa!

Huomenta! Eksyttiin eilen ystävän kanssa vähän metsään ja käveltiin parin tunnin sijaan viisi ja puoli, tänään on jalat vähän kipeet. Pitää silti varmaan koettaa ainakin raahautua tapaamisiin ja kauppaan.
Sain unta joskus viisi tuntia sitten ja olin valvonut sitä ennen 20 h. Onneksi on kesä ja kahavia. :heart:

Yhteistyössä