HuOmenta !

" Kukko kiekuuuu..."

Se on maanantai taas ja työviikko starttaa.
Kummasti sitä alkaa jo odottaa kesälomaa :):)

Nopeasti tämä kevät on kyllä mennyt, oikeesti , kamalaa vauhtia. :)

Mutta kivaa päivää kaikille !!! Nautitaan tästä päivästä.
 
"vieras"
Huomenta!

Täällä ei niin mukava aamu, tyttö alkoi oksentamaan ja meidän pitäisi lähteä loppuviikosta reissuun :/ Saa nähdä kuinka käy jos tauti käy kaikki läpi :(
 
"..."
huomenta..

täälläkään ei kamalan mukava aamu, kun mies on taas "kateissa" eli jääny kaljareissullansa jonnekin, eikä mitään tietoa missä on, ja mulla olis taas tossa aamulla puol 11 aikaan neuvola.. : / täällä sitten odottelen kädet ristissä että kerkee tuleen ennen kotiin kun en voi esikoista ottaa sinne mukaan :( helvetti soikoon. ja sama juttu oli viime kuussa >:/ hienosti se ainaki valittee ryyppyreissujensa ajankohdat ku putkeen ollu kaks kertaa tällee ku mul on ollu seuraavana päivänä neuvola.. viimeks myöhästyin vähän päälle 15min sen p*rsreiän takia. ja prkl jos on eksyny taas johki muijalle, ni mä muutan pois. helvetin miehet!
 
Rollolainen
Huomenta.
Tiskit tiskattu aj hakemus päivärahoista laitettu. kohta aamupalalle.
Ei anneta edessään lannistaa,on vaan 10 astetta lämmintä ja sataa. Eilen oli niinn lämmin ja ihana päivä.
Viimeinen viikko työharjoittelussa ja pääsee kesälomalle nauttimaan kesästä. Suomen kesä kun on niiin armottoman lyhyt.
 
Huomenta! Töihin sais piakkoin suunnistaa.. Katotaan millanen helvetti on irti, kun irtisanon itseni, mielenkiinnolla odotan, kun nää mun "ihanat" esimiehet tykkää kaikista tällasista uutisista niin paljon :D Eräälle työntekijälle eivät olleet puhuneet sanaakaan irtisanomisaikana, sen jälkeen kun oli ottanut loparit, joten mielenkiintoinen 2 viikkoa tulossa..
 
"harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;26348644:
Huomenta! Töihin sais piakkoin suunnistaa.. Katotaan millanen helvetti on irti, kun irtisanon itseni, mielenkiinnolla odotan, kun nää mun "ihanat" esimiehet tykkää kaikista tällasista uutisista niin paljon :D Eräälle työntekijälle eivät olleet puhuneet sanaakaan irtisanomisaikana, sen jälkeen kun oli ottanut loparit, joten mielenkiintoinen 2 viikkoa tulossa..
mulla vähän samanlaisia aikomuksia syksyllä, jos töissä ei tahti muutu.
 
"vieras"
[QUOTE="...";26348642]huomenta..

täälläkään ei kamalan mukava aamu, kun mies on taas "kateissa" eli jääny kaljareissullansa jonnekin, eikä mitään tietoa missä on, ja mulla olis taas tossa aamulla puol 11 aikaan neuvola.. : / täällä sitten odottelen kädet ristissä että kerkee tuleen ennen kotiin kun en voi esikoista ottaa sinne mukaan :( helvetti soikoon. ja sama juttu oli viime kuussa >:/ hienosti se ainaki valittee ryyppyreissujensa ajankohdat ku putkeen ollu kaks kertaa tällee ku mul on ollu seuraavana päivänä neuvola.. viimeks myöhästyin vähän päälle 15min sen p*rsreiän takia. ja prkl jos on eksyny taas johki muijalle, ni mä muutan pois. helvetin miehet![/QUOTE]

Kurja tilanne tosiaan! Mutta miten niin et voi ottaa esikoista mukaan neuvolaan? Mulla ainakin oli muutaman kerran esikoinen mukana neuvolassa,ja terkka sanoi et jos lääkärineuvolaan tarvii ottaa mukaan esikoinen niin onnistuu sekin,aina siellä on joku joka voi hetken (=sen aikaa kun lekuri sua tutkii) lasta vahtia.
 
Aamuja!

Voi helvetin kuustoista mikä yö :headwall: Poika heräsi klo 01 kiljumaan suoraa huutoa, heittelehti pitkin sänkyä ja yritti vähän väliä kammeta seisomaan sängyssään. 1,5 tuntia roikuin pinnasängyn reunalla rauhoittelemassa. 06.30 poika seisoi sängyssään hymyssä suin. Voi huoh. Olisin voinut nukkua vielä ainakin ikuisuuden. Jos nyt ei tule hampaita, niin sit ei tule ikinä! Ainakin toivon niin, niin tuohon tajuttomaan kiljumiseen olisi edes joku syy.

Pikkuhiljaa alkaa hereillä, kolmas kuppi kahvia menossa.
 

Yhteistyössä