HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa lauantai aamua ! Kaikesta pahasta huolimatta. Taas jollain välähtänyt Hyvinkäällä. :( Niin turhaa tuskaa monelle.

Mutta tosiaan mukavaa päivää kaikille, nautitaan auringosta. Mukavasti yöllä satanu, huuhtonut vähän siitepölyjä kaduilta:).

Huomenta *_* toivoo tähtisilmä...
Leivottu on kello kolme yöllä noita kaurakeksejä :P
puolet jo syötykin, kun ei mitään ruokaa täällä oikein, ja yksinään olen ollut

(kieltämättä kyllä mahtavaa rauhaa)

NO PIan pääsee vihdoin häippäsemään ja siinä matkalla saa vihdoin MAITOkahvia sekä muuta aamupalaa...

***** viiden tähden päivä on nyt tilauksessa :)

Huomenta!

Viikoloppuna mäkin ehdin taas aamupinoon :wave:
Tosin fiiis ei oo paras mahdollinen: tänään piti juosta Terwahölkkä, mutta taitaa jäädä väliin, ku oon ihan tukossa :snotty: Harmittaa, ku en oo oikeesti ikinä kipeä, paitsi just NYT! :(

Aurinkoista joskin surumielistä huomenta täältä Hyvinkäältäkin! Vähän on jännät fiilikset, mutta täytyy toivoa, että tyyppi saadaan kiinni ja enempää vahinkoa ei ehdi tapahtua hänen toimestaan.

Huomenta!
Minun piti nukkua puoli yhdeksään asti, mutta lapsukaiset heräsivät ennen seitsemää. : /
Muuten, mutta kun on pitkä päivä edessä, enimmäkseen autossa istuen, niin olisi ollut suotavaa olla hyvin levätty yö takanapäin.

Aurinkoista huomenta kaikille :)! Taivas on niin sininen, että silmiin sattuu..ja kaikki kolme muksua jo niin energisiä, että tää aamu vaatii useamman kahvimukillisen käynnistyäkseen. Mies jo ehti ulkoistaa itsensä - jännityksellä odotan kotia palaavaksi, kun on lähtenyt ominpäin "shoppailureissulleen"...että mikä hiien hilavitkutin sitten koristaa pihamaata päivän päätteeksi...:D

Leppoisaa lauantaita :)!

Huomenta.. :)

Vihdoin mäkin taas kerkeen tännepäin pyörähtelemää.. Töissä on ollu ihan hirveetä hulinaa, ku tuo revisio on meneillään ja asiakasmäärä tuplaantuu aina siksi aikaa, mut toinen laitos valmis, nyt vielä toinen, se on onneks (kuulemma) ihan simppeli juttu ja osa revisio-miehistä lahti eilen jo kotio ja omiin työpaikkoihinsa takaisin.

Eilen kävin kirjottaa uuden työsopimuksen, musta tulee vuoroesimies, JES! :) Maanantaina irtisanoutuminen vanhasta työpaikasta ja 2viikon päästä ei tarvii vilkaistakaan sinne päin enää :)

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta!!

On mukava olla taas kotona. Olin sairalassa pari päivää, mutta eilen illalla pääsin kotiin kun, kaikki näytti jo paremmalle ja kuumekin pysyy aisoissa.

Tälle päivälle oli varattuna puistotreffit, alkais tunnin päästä, tässä just arvon, et mitenhän uskallan... Ehkä säväytän kauniina kesäisenä päivänä puistolookilla, johon kuuluu fleecehuppari sekä pipo :D

Saa tulla moikkaan jos tunnistaa :wave:

Yhteistyössä