HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yläleuka leikataan. Sitä ois tarkotus leventää parin viikon ajan. Se leikkaus ei pelota juur ollenkaan verrattuna levityskojeen asentamisen pelkoon.. mutta enköhän selviä. Jos ei leikata, niin harmittaa, mutta onpahan ainaki yritetty. Jos taas leikataan, niin jee!

Voi että, helteisiä aamuja on kyllä vähän ikävä. Saa nähdä sitten heinäkuussa, että vieläkö niistä nauttii. :D

tsemppiä leikkaukseen kurreliini :) hengessä mukana.

Tupla espresso näin aamuun jos ois skarppina. tänään on ööm sangen mielenkiintoinen päivä luvassa = tehdään cv:tä ja harjoittelupaikkoja haetaan.
No molemmat on pulkassa toivon mukaan keskiviikkona ois sovittuna 2 haastattelua.
Jos tekis vaikka latinan kielisen cv:n ku enkunkielinen ja suomenkielinen on jo.

huomenta!

täällä jotenkin tuhnuinen ilma heti aamusta ulkona.
no kohta muksut hoitoon, ja kaupan kautta töihin leipomaan.
pää leviää jos siellä ei toimi netti tänäänkään|O

Huomenta!

Eilen löytyi poskiontelontulehdus kummaltakin puolelta, sitä hoidan antibiootilla ja toivon että huimaus loppuis..: /

Tälle päivälle ei varmaan muuta ohjelmaa ku kaupasta viimeisten esikon synttärijuttujen osto :) Tyttö on ihan innoissaan, pe ja la juhlitaan :)

Huomenta!

Täällä sohvalla makaan selkäsärkysenä ja puren hampaita yhteen, kun sattuu niin pirusti. No, mut kai se tästä nyt sitte levolla menee ohi, toivottavasti ainakin. Vähän näyttää sateiselta tuolla ulkona, mut eiköhän se siitä paremmaksi muutu. Tarvis poikien kanssa mennä tänää hammaslääkäriin, mielenkiinnolla odotan pureeko jompikumpi hoitajaa sormeen :D

Huomenta!! Oikein hyvää huomenta!!

Eilen huomasin mahtuvani kokoa pienempiin housuihin taas. :D Vielä en niitä ostanut, kun oli vähän epämukavat, mutta menivät kokonaan päälle ja sain napitkin kiinni :attn:

Täällä onkin ihan kuiva aamu sekä ulkona muutama aste lämmintä.

Aamukahvia riitti vain kahteen kupilliseen, mutta juodaan ne nyt edes ennen päivän ulkoiluspurttia.

Oravaiselle tsemppiä!

Huomenta.

Mulla on liian tavallisesta poikkeava päivä tänään. Meen tekee autokoulun II-vaiheen arvioivan- ja taloudellisenajon ajontunnin.
Enkä nyt oo ihan varma miten meen sinne. Meidän auton virtalukko meni jumiin eilen kaupan pihassa ja se piti hakea ilta kymmeneltä trailerilla pois. Autokouluun on 2 km kävelymatka mut semmosta en tee rv 36. Pyörällä pitää varmaan mennä, vaikka viimeks oon ajanu pyörällä joskus yli puol vuotta sitten.
Ehkä äiti kumminkin heittää mut kun niiden autossa on turvaistuin pojalle(tulee siis lapsenvahdiksi).

Kyllä voi muuten jännittää tommonen ajotunti. Vieras neuvomassa ja jäkättämässä huonoista moottorijarrrutuksista, vieras auto(oma on siihen verrattuna vanha jäykkä ruppana). Lohduttaudun sillä et kukaan ei ainakaan vie mun korttia.

Huomenia!
Tänään on siitä kiva päivä,että alkaa asiat selvitä,mutta samalla hiertää mieltä pelko siitä,ettei kaikki ole hyvin.
Pelottaa,että joutuu sairaalaan makaamaan..mietityttää mihin sitten lapset saa hoitoon jne..: /

Mut ehkä kaikkeen onkin hyvä syy ja saan tulla kotiin lasten kanssa lepuuttelemaan.

Huomenta!

Oravalla tsemppiä leikkaukseen, ja Röpölle pidän sormet ristissä (tai peukut pystyssä) ettei oo nyt mitään vakavaa ja että olo parantuu.

Meitsi sai pyydystää ilmeisesti unissakävelevää tytärtä täällä yöllä... Ja hänhän siis havahtui juuri sillä hetkellä kun itse hitonmoisen pyörimisen jälkeen sain unta.. Nukuttua oon saanut varmaan jonkun viis-kuus tuntia (no kattokaas mun ajattelevaiset lapset alkaa jo valmentamaan mua marraskuuhun kun pikkubeibe tulee :D ). Oon ihan et

Huomenta!

Oravalla tsemppiä leikkaukseen, ja Röpölle pidän sormet ristissä (tai peukut pystyssä) ettei oo nyt mitään vakavaa ja että olo parantuu.

Meitsi sai pyydystää ilmeisesti unissakävelevää tytärtä täällä yöllä... Ja hänhän siis havahtui juuri sillä hetkellä kun itse hitonmoisen pyörimisen jälkeen sain unta.. Nukuttua oon saanut varmaan jonkun viis-kuus tuntia (no kattokaas mun ajattelevaiset lapset alkaa jo valmentamaan mua marraskuuhun kun pikkubeibe tulee :D ). Oon ihan et

Kiitti.=)
Mä ilmottelen ku tiiän pääsenkö kotiin vai joudunko lähtee tänää jo sairaalaan.

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä