HuOmenta ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
.. ja suloista sunnuntaita !
Vielä pakkasöitä riittää. -1 täällä etelässä. :) Ihanaa kun lupaa aurinkoa ja lämmintä päiväksi :cool:

Kahvin kaadoin juuri kuppiin ja tulen laitoin takkaan. :)
Vielä saa nauttia takkatulen loimusta :D:D
Mitäs sinne aamuun kuuluu ?

Huomenta :)

Menin liian aikasin nukkumaan, eli oon kukkunut jo 5.30 lähtien :D Tyttö nukkuu vielä ja mä ryystän aamukahvia.

Tiedossa aurinkoinen päivä, voitaisiin tytön kanssa käydä pitkällä kävelylenkillä kunhan tuolta heräilee. Leppoisa sunnuntai tiedossa :cool:

Huomenta! Vähän nukuttu yö takana! |O
Söin iltapalaksi kebabrullan ja voi sitä riipivää tuskaa yöllä. Olin huomaamattani(nälissäni) syönyt puolet siitä jalapenosta, minkä ne sinne sisään törkkivät. :x

Huomenta! Sä se jaksat aina nousta reippaana uuteen aamuun :)

Meillä on lämpötila pysynyt koko yön +5 astessa. Oon siis toiveikas tän päivän sään suhteen. Autonrenkaita mennään aamupäivällä vaihtamaan mun vanhemmille(joilla ne on säilytyksessä). Sillon tuskin on vielä hirmuisen lämmin.

Huomenta!

Eilen oli vissiin menny överiksi esikoisen karkkipäivä, oli elokuvissa isänsä kans ja siel oli karkkia syöny ja meil oli kuopuksen kans kotona omat herkut joita myös esikoinen söi palattuaan, ei normaalisti todellakaan niin paljoa ole ees saatavilla karkkia ja muuta...ja yöllä sitten heräili valittamaan mahaansa kun sattuu. Ja kuka muu siinä kelpaa lohduttamaan ku äiti.
No, suht hyvin muuten sitten nukuttikin.

Tänään ois siivousta ja muuta järkkäilyä tiedossa, toivon että saisin jostain tarvittavan tsempin päälle..nyt on vasta aamukahvit ja -palat vuorossa..

Sää lämpenee hurjasti
Lauantai 21.4.2012 klo 15.30 (päivitetty klo 16.35)
Kevään tulo vauhdittuu sunnuntaina, kun lämpimämpi säärintama valtaa maan etelä- ja osin myös keski- ja itäosat.
Kevät alkaa tehdä kunnolla tuloaan ensi viikolla.

Ilmatieteen laitoksen mukaan etelässä lämpömittarit voivat kivuta jo viiteentoista asteeseen. Ensi viikollekin lämmintä näyttäisi riittävän

Yhteistyössä