HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta..

Aamukaffia,komia auringon värittämä puusto ja asteen kahden (arvio) pakkanen-näistä on ihanat kevät aamut tehty =)

Fiilis ois kohdillaan jopa työntekoon.Nyt olen alkanut miettimään,voisko olla syytä työparissa-miksi se ei aina tunnu niin mielekkäältä.Pomon jo tiijän,se on tyhymä ja ärsyttävä...

Mukavaa päivää vaan.

Huomenta!

Mä heräsin hyvällä tuulella, mut nyt kyllä kiukuttaa. Säätiedotuksissa on nimittäin luvattu aurinkoista säätä tälle päivälle, mut tuollahan tulee ihan kunnolla lunta :headwall:
Ilmatieteen laitos kyllä ny näyttää, että tuo sade ei pitkään kestäis -> eli kyllä mä taidan pyörän selkään hypätä.
TOIVOTTAVASTI sääennuste pitää nyt paikkansa ja mä pyöräilen iltapäivällä kotiin arskat päässä ;)

Huomenta!

Pyörrytys vaan jatkuu ja flunssaankin tullut "kivana" lisänä semmoinen pulloharjatunne kurkun pohjalle ku nielasee :( En tiiä mitenkähän kauan tätä jaksaa ennen ku raahautuis lääkärille. Ja auttaisko sitten sekään.
Huoh, nyt ois ihan eka missio mennä suihkus käymään. lapsia tosin pitää alkaa herättelee jo ennen sitä...

Että parempaa päivää teille muille!

Huomenta vaan

Ihan äsken mukula heräs. Mies siirty olkkarin sohvalta makkariin koisimaan.
Olisin itsekin ihan mielelläni nukkunut vielä. Miten voi olla, kun toi 2 v nukahti kymmeneltä, että se jaksaa herätä jo vähän yli 6? EPÄREILUA
!

Lähteekö marabou, jos uuden enkan kävis kiskaisemassa :D En ole kyllä reenannu siihen malliin, että tulisi mutta so what sanoi Lipponenkin ;)

Helsinki City Marathon - Gatorade Helsinki City Marathon juostaan 18.8.2012!

Luin ensin että helsinki city run :D
Sieltä muuten meikäläisen bongaa katsomosta jos joku uskaltaa tulla..
Ensi vuonna jos luoja suo niin toi perheen parrakas osallistuu tonne maratonille, tänä vuonna vaan city runiin.

Ainaskin tosi hyvä fiilis oli viime vuonna siellä city runissa yleisön joukossa, mitä nyt ikävä kyllä se yks juoksija menehty.

Huomenta!

Mä heräsin hyvällä tuulella, mut nyt kyllä kiukuttaa. Säätiedotuksissa on nimittäin luvattu aurinkoista säätä tälle päivälle, mut tuollahan tulee ihan kunnolla lunta :headwall:
Ilmatieteen laitos kyllä ny näyttää, että tuo sade ei pitkään kestäis -> eli kyllä mä taidan pyörän selkään hypätä.
TOIVOTTAVASTI sääennuste pitää nyt paikkansa ja mä pyöräilen iltapäivällä kotiin arskat päässä ;)

:hug: *ojentaa kahvimottia* huomenta..
täällä on -2 mut aurinko möllöttää aika nätisti :) ehkä tästä tulee vielä hyvä päivä vaikka iskikin illalla migreeni mut oli se sen arvosta (lasillinen maailman parasta minttuteetä tuoreella mintulla).
Tänään ois latinan kielioppia edessä..höm..

Luin ensin että helsinki city run :D
Sieltä muuten meikäläisen bongaa katsomosta jos joku uskaltaa tulla..
Ensi vuonna jos luoja suo niin toi perheen parrakas osallistuu tonne maratonille, tänä vuonna vaan city runiin.

Ainaskin tosi hyvä fiilis oli viime vuonna siellä city runissa yleisön joukossa, mitä nyt ikävä kyllä se yks juoksija menehty.

Futareilla on ollu pumpussa vikaa tänä vuonna myös. Surullista menoa ja yksihän kuoli ja sitten tämä Fabrice Muamban sydänkohtaus jossa miestä jouduttiin elvyttämään kentällä kesken matsia. Onneksi äijä selvisi kuitenkin ja voi nyt hyvin.

• Tykkää
Reactions: Wolt
^^Olikstoi tähän ketjuun?:)

Mutta huomenta huomenta siis...täällä herätty ja laitettu mies ja lapsi taipaleellensa, itse jäin kotiin sairastamaan...eilen sairastin rajun oksennustaudin, nyt enää ripulia ja hiki valuu joka pienestäkin ponnistuksesta...: /. Kamala tauti, toivottavasti Jarnuskan muksu ei oo tulossa tähän tautiin...

Mikään ei pysy sisällä, puoli mukillista aamukahvia juoksutti vessaan vartin kuluttua...alkaa olla hutera olo, kun olen viimeksi ti-iltana syönyt...mansikkasoppaa sain litkittyä eilen aamuna, mutta ulos tuli sekin, vaaleanpunaisena :D.

Huomenta vaan

Ihan äsken mukula heräs. Mies siirty olkkarin sohvalta makkariin koisimaan.
Olisin itsekin ihan mielelläni nukkunut vielä. Miten voi olla, kun toi 2 v nukahti kymmeneltä, että se jaksaa herätä jo vähän yli 6? EPÄREILUA
!
mä ihmettelen samaa: meillä toi 3-v meni nukkumaan 21.30, mutta heräs jo ennen kuutta... vauva kyllä antaa nukkua, mut toi isompi ei :D

Huomenta!

Menkää, oi menkää juoksemaan, meitsi tulee katkerana polvivikaisena sit kannustamaan!
:wave:

Hyvä päivä tiedossa, kauan odotettu paketti näyttää tulleen meidän postiin, päästään tutkimaan mitä kaveri on lähettänyt meille, Brasiliasta! :D

Lisäksi pääsen just kohta salille, eikä tarvii katsoa kelloa, vaan saan treenata ensin ohjelman läpi ja sit vielä piinata itseäni crosserilla kunnes olen kypsä :) Ei kiirettä mihinkään.

Juu, täälläkin on muuten pari astetta pakkasta sekä joku 5cm lunta. Vappuna on tasan tarkkaan vielä lunta maassa! :mad:

Huomenta! :)

Aamu alkoi tappelulla.
Eskarilainen makasi vielä hetki sitten eteisen lattialla hakaten päätään lattiaan ja kiljuen sekä heitellen tavaroita.. :cool:

Kohta olisi lähtö kaupunkiin asioille. :)
Tänään tiedossa rankka,mutta samalla antoisa ja mukava päivä.:heart:

Yhteistyössä