HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Oon hieman ajoissa aikataulusta, joten ehdin hetken surffailla...
Normityöpäivä olis edessä. Ja lupasin tytölle, että mennään illalla shoppailemaan :D

Mukavata päivää evribaadi :wave:

Huomenta!

Esikoisen kans sairaalalle, hällä neurolla käynti ja minuu jänskättää enemmän..mies on lisäks ollu aiemmin aina mukana myös, tänään töissä.
Hirveen kasan papereita sinne raahaan mukana, toiv.niistä jotain hyötyä.

Hyvää tiistaita kaikille!

Huomenta vaan,
Kirpakat ja aurinkoiset aamut vaan jatkuu. Näin yöllä painajaisia, joihin tietenkin nyt suhtautuu jo vähän naurahdellen.. Pitäiskö pitää korvat enemmän auki?
Tosiaan nyt on tiistai, aina nii sekaisin mikä päivä milloinkin. Meillä ku kuljettaan enemmän äijän työvuorojen mukaan ja mulla on nyt maanantai fiilis. O ou! Hyvä päivä tästä kuitenki tulee! :D

Huomenta!
Eilen oli kamala koomapäivä, väsytti ihan koko ajan. Ilmeisesti piti palautua viikonlopun stressistä. Tänään voin jo paremmin, mut minun pitäis sulkea tämä kone. :ashamed:
Yritin mukamas katsoa Titanicin miehen kanssa, mutta nukahdin varmaan 5 minuuttia sen jälkeen kun lössähdin sohvalle. :D

Niin joo, ei paljoa huvittais ulos lähteä kun siellä sataa oikein kastelevaa tahmalunta. :kieh:

Huomenta!

Nuorempi nousi aamulla 5:45|O

Oon sitten ehtiny pistää jo pirtin kuntoon. Imuroinki jo tuossa. Mitähän sitä loppupäivän sitten tekis..

Illalla olis jumppa :)

huomenta!
aamu sujui vauhdilla kotona ja sama tahti menny töissä. kinkkupiirakka ja puolukkamuffinssit paistettu ja kävijöitä enää odotellaan:)

eikä tuo kökkö ilmakaan haittaa vaikka luntaa tulee vaakatasossa, se on vain kevät joka on käynnissä:xmas:

[QUOTE="vieras";26088074]Täälä sataa ihan silkkaa vettä joka kastelee vaatteet tosi inhottavasti.[/QUOTE]

Satais edes vettä. Onhan se uusi lumi vanhan surma, mutta kyllä tuo lumimassa harmittaa, kun lisää vaan tulee. : /

Tuo on kyllä totta että uutta lunta ei enää lisää kaipaisi ja vesisade kyllä antaa lumille kyytiä. Mutta pitäis olla ihan sadepuku että vois mennä ulos, ulkoilupukuun toi sade kyl imeytyy.

Huhhuhuomenta!
väsyttää ja potuttaa....muksu herätti jo viideltä(on kipeänä)ja kahveesta huolimatta oon kuoleman väsy:(pitäs kaupassa rattailla pyörähtää mutta ulkona on iha kakkakeli,räntää räntää....
jospa se tääkin päivä vielä iloksi muuttuis:)

Yhteistyössä