HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Hyvää viikon alkua taas !
Talvi tullut uudestaan tänne etelään yön aikana. Ja lisää sataa lunta koko ajan. Huoh. Ei olisi tarvinnut.

Mutta eiköhän se sula pois pikaiseen :D:D

Jee, lyhyt työviikko edessä, piristää kivasti. :)

Viimeksi muokattu:
Huomenta..

Ihmeen pirteä maanantai aamuksi-kerrassaan.Vaikka eilinen aa-aa-lndian juna olikin myöhässä melko reilusti,siitä mitä normisti on mennyt nukkumaan.

Tässä vaiheessa viikkoa voi jo todeta:l loppukirin paikka...ja ens viikolla ei ole maanantaita ollenkaan - ja joku on sitten sekaisin kuin apteekkarin seinäkello...

:kieh: :kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh::kieh:

kuka prkle sen lumen toi :kieh::kieh::kieh: mä haluuuuuuun sen pois just nyt heti.

:laugh: ..ei mut oikeesti eilen oli oikeen ihana kevät ilma ja tänään not..
aamukahvia ja kohta kouluun

Huomenta!

Lapset kuntoon ja hoitoon, sit saa ite vielä hetken levähtää ennen iltavuoroa. Mies oli yön töissä joten nukkuu nyt...saadaan lasten kans virkistävä aamulenkki ku kävellään hoitopaikkaan. Pakkasta n.-10 astetta.

Huomenta.. Meillä on nuorempi herra kipeenä ja mä jäin vuorostani kotiin hänen kanssaan. Katotaan olenko vaan tämän päivän vai nouseeko tänää vielä kuumetta. Eilen illalla oli kuumeessa vielä nii ei tänään sitte edes harkittu hoitoo viemistä.

Mulla on tänään työhaastattelu, Jeeeee! :)

Huomenta!
Valkoista kakkaa satelee täälläkin. Voihan ällö, tuota mönjää oli muutenkin ihan tarpeeksi paljon, sulatti uusi lumi vanhaa eli ei. :mad:
EI se mitään, mutku pitää lähteä ajeleen eläinlääkärille pennun kanssa tuonne sateeseen ja matkaa onneksi vain vähän yli 30km. mutta silti! : /

Huomenta! Vai voiko edes sanoa huomenta, kun on valvonut koko yön? Vielä olis heti aamusta neuvola(toivonmukaan tää olis viimeinen- mut mun tuurilla ei)... No, ei muutasku aamupuuroa masun täytteeksi!

Yhteistyössä