HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on taaaaas hyvää perjantai Huomenta !!! :)
Ihanaa. Kohta töihin ja sitten viikonlopun viettoon.

Se ois sitten palmusunnuntai ovella. :) Saa nähdä käykö virpojia.
Tyttö ainakin lähtee kaverin kanssa kierrokselle .
Tänään koristellaankin iltapäivällä oksat.

Pirteää perjantaita kaikille. :wave:

mikkomallikas.gif

Huomenta! Yövuorossa viimeisiä viedään. Viikonloppu oiski vapaata ja maanantai vielä päälle, lähdetään ukon kanssa ystäväpariskunnalle viikonlopun viettoon :)

Huomenta!

Tauolla tulin piipahtaa. Vajaa 2t ja vapaus koittaa. :D Täälläkin vietetään pitkästä aikaa vapaata viikonloppua =D Kuppi kahveeta niin hyvinkin jaksaa loppu yön. Työn iloa työläisille ja muksaa päivää muillekkin!

Huomenta!

Kiireinen päivä edessä: ekaks töihin, sit pitää karata hakemaan yliopistolta tutkintotodistus (NYT olen valmis :D) ja sitte hirveetä kyytiä valmistautumaan iltaan, joka on esikoisen tähän astisen elämän huippukohta, A. Abreun keikka :saint:

Huomenta!

ihanaa perjantai ja pitkästä aikaa kivaa tiedossa.
päivä ensin töissä, sitten muksut mummolaan hoitoon ja itse jatketaan miehen kanssa ystävien luo iltaa istumaan, nautitaan hyvää ruokaa, saunotaan ja todellakin hieman alkomahoolia. huomenna sitten pirteänä takaisin arkeen:D

Hitto, heräsin yöllä ja oli sellainen ikävä tunne koko kropassa etten meinannut saada itseäni enää lepoon. 40 tunnin valvomisrupeama alkoi nyt. x)
Huomenta vaan!

Unohda se Abreun keikka. Ylimielinen ja itseään täynnä. Meilläkin esikko tykkäsi kunnes kävi keikalla eikä tuo vaivautunut edes nimmaria kirjoittaa. "Turvamiesten" saattelemana vietiin nopsaa takahuoneeseen niinku joku madonna. Eikö voisi vaik keikkamatkalla kirjottaa muutaman lapun valmiiksi jota sitten jakais.

Huomenta!

Vapaapäivä, huomenna sit töitä. Ihan perusaamu meillä, kuopus heräs suht virkeenä ja otti aamupalasta jota nakertaa sohvalla katsoen lastenohjelmaa nauhalta..esikko taas, tuhisee yhä sängyssään eikä näytä elettäkään että olis nousemassa..:)

Huomenta!
Mihin aikaan menitte nukkumaan, kun näin aikasin heräätte?

Olen hereillä, kun unirytmi sekaisin. olemme flunssassa ja lapset tarvitsee yöllä juomista ym. nyt en saanutkaan enää unta. Mukavaa perjantaita ja hyvää viikonloppua kaikille!

Huomentaaaa!

Tänään on kiva päivä sillä tänään tilataan cybex atonin turvakaukalo meen vauvalle. Sitten vaunut tilataan varmaan maanantaina, kivasti lähtee tililtä rahaa kerralla.
Aletaan niinku pikku hiljaa oikeesti tekee tilaa vauvalle, sitten kun on kaukalo niin saa mun puolesta syntyä.

Huomenta! Ensimmäinen työviikko takana. Olen aivan hullun poikki. Lastentarhassa töissä olen ja uusi paikka, uudet lapset.

Tänään puoli viideltä loppuu työt ja siitten pääsee pojan ja ukko-kullan kanssa viikonloppua viettämään.:)

Huomenta.
Eilen ja tänään vapaapäivä ja lunta satelee. Ihanaa kun saa vielä nauttia kunnon pyrystä ja pakkastakin luvattiin vielä viikonlopuksi :)

Eilen piti irrottaa oven karmi, että saa tänään mahtumaan uuden jääkaappi/pakastinyhdistelmän paikoilleen ja siitä se ajatus sitten lähti:

- revin keittiön puolipaneelit veks
- revin kaksi hyllyä seinältä
- revin verhotangot hiiteen
- revin tapetit kans

• Tykkää
Reactions: InCase
Huomenta vaan. Vaikka johan se viides tunti hereillä oloa vierähti käyntiin.

Tänään ohjelmassa kauppareissua lasten kanssa, ah ihanuutta.
Näin aamutuimaan tuli siskonpoika leikkimään ja mikäs tässä kahvia keitellessä :)

Huomenta!

Yön aikana maan peittänyt lumipeite ottaa niiin kvasti päähän! :mad:

Mä en edes tajua miksi se mua näin rassaakaan!

Eilen jaettiin miehen kans vähän viikonlopun vetovastuuta ja sunnuntaina noi lähtee heti aamupalan jälkeen kyläilemään ja ulkoilemaan, saan nukkua siis ainakin puolille päivin.
Mulla ollut taas vähän univaikeuksia joten olen ollut tosi väsynyt ja kyllä tulee unet tarpeeseen!

Muuten ei mitään valmista ohjelmaa viikonlopulle, salia ja ulkoilua.

huomenta :)
tarkoitus oli nukkua pitkään näin viimeisenä sairaslomapäivänä, mutta heräsin puheluun mikä sai mut sekä ärtyneeksi että hämmentyneeksi tossa ennen kahdeksaa.
mies ja lapsi töissä ja koulussa.
unohdin ihanan suolaisen piirakan eilen hellalle enkä uskalla sitä enää syödä ja sekin ottaa päähän..
ei siis hyvin alkanut aamu ollenkaan :(

Yhteistyössä