HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Tuntuu paremmalta kun eilen aamulla ja vähän pirteemmältäkin :) Äkkiä vielä kupillinen kahvia ja töihin... Onneks mein esimies ymmärsi mua ja antoi mulle luvan lähteä tänään ihan normaalisti, eikä tarvii jäädä palaveriin, toki mun tarvii käydä ne asiat jossain vaiheessa yksinään läpi, mut parempi sekin, kuin 11h hoitoa pienille.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25959394:
Huomenta!

Tuntuu paremmalta kun eilen aamulla ja vähän pirteemmältäkin :) Äkkiä vielä kupillinen kahvia ja töihin... Onneks mein esimies ymmärsi mua ja antoi mulle luvan lähteä tänään ihan normaalisti, eikä tarvii jäädä palaveriin, toki mun tarvii käydä ne asiat jossain vaiheessa yksinään läpi, mut parempi sekin, kuin 11h hoitoa pienille.
:) kiva juttu :)

Huomentaaa!

No johan helpottaa väsymys :) Heräsin jopa ennen kellonsoittoa.
Tänään keskustelu tytön open kanssa het' aamusta ja sitte kiireen vilkkaa töihin.

TOIVOTTAVASTI tänään ei sada lunta :saint:

huomenta..aamukahvia..se ois niinkun kokeet tänään taas..
Bulbus oculi mitä muistan näin heti aamuun ku silmämunat on ku särellä.
lisää kofeiinia mieluiten suoraan suoneen

Huomenta..

Mä oon nukkunut tosi huonosti,mulla on koko yön ollut sellanen pölttöoljyn katku nenässä.Vuotaako meitin lämpösysteemit(kellarissa keskuslämmitys) vai onko mun nokkani tullu aivan kahjoksi..En tiedä,soitin taloyhtiölle,ja kovinkin uninen ääni vastaa "jos se ylivuotoalla tai putki vuotaa taas,käydään katsomassa kunhan keretään"... Polttoöljy ei vissiin ole kovin syttyherkkää,vai onko?? Tossa pihalla,lähellä taloa kuitenkin käy väki tupakilla...

Mutta muuten fiilis on ok..

Huomenta :) Mä jo innosta puhkuen odottelen, että voi taas huitasta kuivausrummun käymään ja saa noi pyykit pois niskasta!! Mä olen niiin rakastunut :cool: Ihan vekotin, miten sitä on ilman pärjännykkään? :D

Likka pian tarhaan ja sit siivoilua ja pojan kanssa pihamaalle ihmettelemään. Saas nähä kauanko siellä viihdytään kun poika ei oikeen keksi tuolla mitään tekemistä ku ei voi majaa rakennella eikä mitään tosta lumestakaan.. Varmaan käpöttelemään taas mennään. :)

Kahvia!!

Huomenta vaan taas. Aurinko paistaa ja jotain fiksua pitäisi tänään saada tehtyä. Ei viitsi laistaa kotitöistä kahtena päivän peräkkäin.
Kyllä tämä tästä kun herään ensin.

Yhteistyössä