HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Hyvin on käynnistynyt. Pojan kanssa löhöillään. Olokin jeees =)

Tänään aion lenkkariostoksille ja TOIVOTTAVASTI pian myös lenkille - pari viikkoa jo mennyt tän flunssaan kourissa....

Huomenta!

Ihanaa, kun on vapaata.. Vähän sais kyl aurinko paistaa, on niin kamalan harmaata ulkona :/ Isäntä mahataudissa ja me tästä lähdetään lasten kanssa evakkoon mun äidille ja nuoremman kummitädille :) Ostoksille tekis ihan hirveesti mieli lähteä, mut ei oikeen tuu yksinään kahen pienen kans lähdettyä, ku meiltäki on viel matkaa nii paljon isompiin kaupunkeihin.. Jos huomenna sit pääsis :)

Huomenta! Lapset ja koirat ovat jo täydessä vauhdissa. Voi jessus, että noista koirista osaa lähteä kummallisia ääniä kun ne leikkivät...

Huomenta!!

Se olis karkkipäivä miehellä ja muksulla, mun on mentävä salille sitä karkuun. :snotty:
En viitsi tän viikon hienoa pudotus saalista (-2kg!!) ja siitä saatua voittajafiilistä mennä pilaamaan. Jos vielä ensviikon söis tarkaakin tarkemmin ja sit palais normi painonpudotusarkeen entistä motivoituneempana. :D

Mutta ensin ulkoilemaan, tehdään kävelylenkki ja sit leikkitreffeille puistoon.

Pyykkikone myllää jo, kohta tytölle puuro ja sitten taas siivoillaan vielä vähän. Imuroin kyllä jo eilen ja pesin vessat, mutta kaikkea muuta järkkäiltävää on vielä. Pitää kehaista, että mun 10v oli eilen koulusta tultuaan siivoillut keittiön ja laittanut tiskit koneeseen, kyllä oli ihunaa tulla töistä kotiin!:heart:

• Tykkää
Reactions: moekoe
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25892640:
Pyykkikone myllää jo, kohta tytölle puuro ja sitten taas siivoillaan vielä vähän. Imuroin kyllä jo eilen ja pesin vessat, mutta kaikkea muuta järkkäiltävää on vielä. Pitää kehaista, että mun 10v oli eilen koulusta tultuaan siivoillut keittiön ja laittanut tiskit koneeseen, kyllä oli ihunaa tulla töistä kotiin!:heart:

Voi vitsi.
Mun veljen pojat (esiteinit) oli pari viikkoa sitten meillä yhden yön ja olivat mun ja muksun pikaisen kauppareissun aikana keittäneet kahvit ja paistanet (pakaste) pullat siihen kaveriksi. Tiskikonekin pyöri ja olivat sänkynsä siivonneet pois. Oli kyllä niin yllätys ja odottamaton ja onnistunut, etten meinannut saada sanaa suustani pitkään aikaan! Saivat tädin hiljaiseksi!

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Aamukahvia vasta ja rentoutuen ja ladaten akkuja.
Maanantaina kun back in the action m.gluteus maximus , abdominis..

Mies oli siivonnu kämpän ja sapuskakin on valmiina niin ei tarvii kun olla vaan

Yhteistyössä