HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
Tänään heräsin klo 4 käyttämään pennelin ulkona. Sekin nukkui 9-viikkoiseksi pitkään, kun illalla joskus klo 21 kävi viimeistä kertaa ulkona. :O

Huomenta!
Olisin saanut nukkua ihan niin pitkään kuin oisin halunnut, mut enköhän mä taas ollut ylhäällä ennen seitsemää :D Aurinkokin rupee pikkuhiljaa paistamaan- eli kaunis päivä tulossa :heart:

Hei jassåå!!

Mua jäi näköjään häiritsemään, kun eilen (?) jossain ketjussa mainitsit, että e
t oo 9 kk:een juonut kahvia ja nyt taas aloitit... eli miks et juonut ja miks aloitit?

Sorry ihan älyvapaa kysymys, mut jos joku jää häiritsemään, niin ei sille mtn voi :saint:

Hei jassåå!!

Mua jäi näköjään häiritsemään, kun eilen (?) jossain ketjussa mainitsit, että e
t oo 9 kk:een juonut kahvia ja nyt taas aloitit... eli miks et juonut ja miks aloitit?

Sorry ihan älyvapaa kysymys, mut jos joku jää häiritsemään, niin ei sille mtn voi :saint:

mulla rupes migreeni vaivaamaan eli sen takia lopetin alunperin(mulla aiheuttaa liiallinen kahvinjuonti migreeniä)- ei ollut tarkoitus pitää niin pitkää taukoa, mut raskauden alussa pahoinvointi oli niin voimakasta, ettei kyennyt juomaan pitkään aikaan :D Tälläviikolla sitten alkoi taas tekemään mieli, ja olen pitänyt sen 1kuppi/päivä linjan, ettei mene taas homma niinsanotusti överiksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25849039:
mulla rupes migreeni vaivaamaan eli sen takia lopetin alunperin(mulla aiheuttaa liiallinen kahvinjuonti migreeniä)- ei ollut tarkoitus pitää niin pitkää taukoa, mut raskauden alussa pahoinvointi oli niin voimakasta, ettei kyennyt juomaan pitkään aikaan :D Tälläviikolla sitten alkoi taas tekemään mieli, ja olen pitänyt sen 1kuppi/päivä linjan, ettei mene taas homma niinsanotusti överiksi :laugh:

Okei, kiitti vastauksesta :D
On tää hurrrjaa, että jonkun tuntemattoman palstalaisen kahvinjuonti voi kiinnostaa näin paljon :xmas:

Yhteistyössä